تست هوش: آیا می‌توانید صاحب سگ را پیدا کنید؟! [+جواب]

ما در رسانه فیگار تست هوش جدیدی برای شما قرار دادیم تا سطح هوش خود را بسنجید. در ادامه مطلب با تست ضریب هوشی همراه ما بمانید.

به گزارش منابع خبری:

به تست تشخیص صاحب سگ خوش آمدید. این تست توهم نوری شما را به چالش می کشد تا در طول ۹ ثانیه صاحب سگ را تشخیص دهید. تشخیص صاحب سگ کار سختی نیست، فقط به دقت و توجه عالی نیاز دارد.

تست های هوش عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

تست هوش
تست توهم نوری

در تصویر بالا، باید تشخیص دهید که کدام شخص صاحب سگ است. در تست تشخیص صاحب سگ، سه نفر در اتاقی که ورود حیوانات خانگی در آن ممنوع است، نشسته اند. یکی از آن‌ها سگش را بیرون از اتاق رها کرده است. آیا می توانید صاحب سگ را تشخیص دهید؟ در ادامه میتوانید پاسخ این تست را تماشا کنید:

.

.

.

.

پاسخ تست هوش

بنابراین، پاسخ تست تشخیص صاحب سگ مردی است که در وسط نشسته است. اگر با دقت نگاه کنید، می توانید ببینید که طناب سبز افسار سگ است.

تست هوش
تست ضریب هوشی

تست هوش بیشتر:

اولین نفری باشید که جواب این معما را می‌دهد. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *