تست هوش: آیا می توانید دروغگو را پیدا کنید ؟ [+پاسخ معما]

توجه شما در حالت عادی، می‌تواند پاسخ تست هوش فراوانی را بدهد. اما توجه به جزئیات، در دقت شما نقش بسزایی دارد که کمک شایانی نیز فراهم می‌کند.

تست معما یافتن دروغگو، کار بسیار دشواری است و شما باید با تمام تمرکزی که دارید، پاسخ تست های هوش را به خوبی بدهید. این معما، یک تست برای ضریب هوشی است که می‌تواند تست بینایی شما را بسنجد.

یک فرد به اسم تام، به همراه دوستش کریس، روز یکشنبه را برای گردش به بیرون شهر می‌رود و پیش از آن برادرش دَن را از این موضوع باخبر می‌کند. شنبه‌ی هفته بعد، پلیس جنازه‌ی تام را در جنگل پیدا می‌کند و دن ادعا دارد که تمام هفته را سرکار بوده است. از سمتی دیگر، پلیس کریس را در اتوبان پیدا می‌کند. او می‌گوید که پس از آنکه او و تام به مقصد رسیدند، او در جنگل گم شد و حالا تازه مسیر را پیدا کرده.

تست هوش: آیا می توانید دروغگو را پیدا کنید ؟

شما با استفاده از قدرت تصمیم‌گیری منطقی خود، باید حدس بزنید که دروغگو چه کسی است.

تست هوش
تست های هوش

پاسخ تست هوش

اگر به قیافه‌ی کریس نگاه کنید، متوجه می‌شوید که او با صورتی آرایش کرده حاضر است. در صورتی که انسانی که یک هفته در جنگل گم شده است، نمی‌تواند به اینگونه آرایش کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

اولین نفری باشید که جواب معمای دروغگو را می‌دهد. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *