تست تیزبینی: موجود فرازمینی را در تصویر پیدا کنید! [+عکس]

در تست هوش شبه انسان یا معمای شبه انسان باید شبه انسان را تشخیص بدید . در ادامه تست تیزبینی تشخیص شبه انسان همراه ما بمانید.

تست هوش تشخصی شبه انسان

تیزبنی و نکته سنجی برای رسیدن به پاسخ سوال به شما کمک زیادی می کند. آیا قادر به حل آزمون شناسایی موجود شبه انسان خواهید بود؟ دقت کنید، تمرکز کنید و سپس معمای تصویری را پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:

10 تست هوش که هر کسی را درگیر می‌کند [بهمراه جواب]

تست هوش شبه انسان

  • تست هوش موجود فرازمینی
تست هوش شبه انسان
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

تست هوش جدید

پازل های تصویری به افراد این امکان را به ما می دهند که با خستگی مبارزه کرده و سطح تمرکز خود را بهبود ببخشیم. شما با انجام این بازی های، از دل مشغولی ها و دغدغه های روزانه برای لحظاتی فارغ شده و با دقت و تمرکز کردن در آنها می توانید مغز و ذهن خود را ورزش دهید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش شبه انسان را تماشا کنید:

تست هوش شبه انسان
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

خاطر داشته باشید که برای موفقیت در آزمون شناسایی موجود شبه انسان تا حدامکان باید از هرگونه حواس پرتی خودداری کرده و در محیط آرام قرار بگیرید تا بتواندی راحت تر دقت و تمرکز کنید. فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا امتحان کنید و بفهمید که موجود شبه انسان کیست. اماده اید؟

.

.

اگر فکر میکنی خیلی تیزبینی زن و شوهر واقعی را تشخیص بده! [+عکس]

.

.

جواب تست هوش

تست هوش شبه انسان
عکس تست هوش شبه انسان, معمای شبه انسان, شبه انسان را تشخیص بدید

همان زن با موهای بلوند موجود شبه انسان است، اگر به بازوهای او نگاه کنید بیش از 3 تا بازو دارد، یکی از آنها را زیر میز پنهان کرده تا دیگران متوجه نشوند. حتی دقت کنید از میان موهای او دو شاخک کوچک زرد رنگ هم دیده می شود. این سوالات هوش فقط و فقط برای بالا بردن سطح جزئی نگری شما طراحی می شوند. اذا گاهی ممکن است یا واقعیت موجود دنیا تطابق نداشته باشد.


تست هوش بیشتر:


6 thoughts on “تست تیزبینی: موجود فرازمینی را در تصویر پیدا کنید! [+عکس]

  1. داداچ شما گفتی کدو به انسان شبیه تره همون بلاند که انسان نیست او مرده شش تا انگشت داره یکی دیگه مرده که کاکتوسه میمونه اون زنه
    واقعا فکر هم میکنین روی جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *