قاتلی که زن است در این تست هوش! [+بهمراه جواب]

در تست هوش زن قاتل یا معمای قاتل زرنگ باید زن قاتل را پیدا کنید. یک زن در تصویر قاتل است که شما باید آن زن را تشخیص دهید.

زن قاتل را پیدا کنید

قاتلی که زن است در این تست هوش! [+بهمراه جواب]
قاتلی که زن است در این تست هوش! [+بهمراه جواب]
یکی از بخش های پرطرفدار صفحات وب، بازی های فکری و به خصوص سوالات و معماهای تصویری است. تست زن قاتل در تصویر را پیدا کن از آن دسته از تست‌های هوش زن محور می‌باشد که شما را می‌تواند مدت‌ها درگیر پیدا کردن زن حیله‌گر تصویر کند.

تست های هوش بیشتر:

10 تست هوش که هر کسی را درگیر می‌کند [بهمراه جواب]

تست هوش زن قاتل

  • تست هوش تصویری
تست هوش زن قاتل
تست هوش تصویری

تست هوش جدید

طراحان  تست هوش قاتل زرنگ و آزمون های مشابه معتقدند که انجام مستمر چنین بازی هایی می تواند در رشد وتوسعه مهارت های شناختی و همچنین تفکر خلاق در افراد موثر باشد. چرا که مغز برای انجام، بررسی و تحلیل این سوالات مجبور است فکر کند و همین فکر کردن در واقع سبب افزایش مفید فعالیت مغز می گردد.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش قاتل زرنگ را مشاهده کنید:

تست هوش زن قاتل
تست هوش جدید

هر کدام از آنها مدعی است که آقای رابینسون را به قتل نرسانده است. پلیس هر سه این زنان را بدلیل لکه های شبه خونی که در لباس هایشان وجود داشته است دستگیر کرده است. اما هر یک مدعی است این لکه مربوط به خون اقای رابینسون نیست. به نظر شما کدامیک راست می گوید؟ کدامیک قاتل است؟

.

.

تست هوش: اگر باهوشی بگو که کدامیک از دزدها یک زن است!؟ [+عکس بهمراه جواب]

.

.

پاسخ تست هوش

تست هوش زن قاتل
معمای قاتل زرنگ, تست هوش زن قاتل, عکس تست هوش قاتل زرنگ

قاتل کسی است که ادعا می کند انگشت خود را بریده است. حجم خونی که در لباس او دیده می شود، سبب می گردد که بپرسیم پس باید بریدگی دست وی عمیق باشد. اما چرا هیچ اثاری از خون انگشت بر روی دست دیده نمی شود؟ خون آغشته بر روی چاقو نمی تواند،خون مربوط به بریدن انگشت باشد.


تست هوش بیشتر:

تست هوش زن قاتل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *