تست هوش: کدام کودک موش را در مدرسه رها کرده است؟! [+عکس]

در تست هوش کودک شیطون یا معمای کودک شیطون ، باید کودک شیطون را در تصویر پیدا کنید. در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش کودک شیطون

بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش کودک شیطون

  • تست هوش جدید
تست هوش کودک شیطون
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

تست هوش تصویری

به گزارش منابع خبری:

با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت کودک شیطون همراه باشید.

در تصویر آزمون شناخت کودک شیطون، چند کودک را در تصویر می بینید. یکی از کودکان تلاش کرده با رهاسازی یک موش در غذاخوری مدرسه، یکی از همکلاسی های خود را بترساند. فکر می کنید عامل این کار، کدامیک از کودکان تصویر است.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش کودک شیطون را مشاهده کنید:

تست هوش کودک شیطون
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

به نظر شما ماریا کدامیک از کودکان خطاکار است و به خاطر آوردن موش به سالن غذاخوری باید تنبیه شود؟ با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 5 ثانیه وقت دارید!

.

.

تست هوش: کدام مراسم خواستگاری واقعی است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

شاید برخی دخترک سمت چپ را عامل این کار معرفی کنند، آنهم به دلیل خنده مرموزی که بر لب داردو اما واقعیت امر این است که پسرک سمتی راست تصویر این کار را کرده است. به قفس آهنی دستان او توجه کنید.

تست هوش کودک شیطون
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

تست هوش بیشتر:

تست هوش به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *