پخش زنده بازی قطر اکوادور جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور بهمراه خلاصه بازی]

پخش زنده قطر و اکوادور ۲۹ آبان ۱۴۰۱ بهمراه افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از نوشتارهای پر جست و جوی این روزهاست. با ما و پخش زنده بازی قطر اکوادور جام جهانی 2022 بمانید.

پخش زنده قطر اکوادور 29 آبان 1401 [+لینک خارجی بدون سانسور]

پخش زنده بازی قطر و اکوادور امشب یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ . تیم ملی فوتبال قطر امروز در نخستین دیدار خود در جام جهانی در استادیوم زیبای البیت میزبان اکوادور است.

خلاصه بازی قطر و اکوادور ؛ قطر 0 – اکوادور 2 [+فیلم]

پخش زنده بازی قطر اکوادور جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده بازی قطر اکوادور جام جهانی 2022
پخش زنده بازی قطر اکوادور جام جهانی 2022

پخش زنده قطر اکوادور امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۱ را با ما در فیگار و لینک‌های پخش زنده بازی های جام جهانی 2022 ببینید. دو تیم امروز در نخستین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال قطر امروز در نخستین دیدار خود در جام جهانی در استادیوم زیبای البیت میزبان اکوادور است. قطر، به عنوان تیم رده ۵۰ام رنکینگ فیفا در ۵ بازی آخر خود یک تساوی با شیلی کسب کرده و ۴ برد برابر پاناما، هندوراس، گواتمالا و آلبانی کسب کرده است.

بازی تیم های ملی قطر و اکوادور در چارچوب دیدار های دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ امشب یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد که شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این بازی را ببینید:

1- لینک پخش زنده بازی فوتبال قطر و اکوادور ۲۹ آبان ۱۴۰۱

2- لینک پخش زنده بازی فوتبال قطر اکوادور ۲۹ آبان ۱۴۰۱

3- لینک پخش زنده بازی فوتبال قطر و اکوادور در جام جهانی قطر 2022

اکوادور رده ۴۴امی در رنکینگ فیفا نیز که در منطقه آمریکای جنوبی به عنوان تیم سوم بعد از برزیل و آرژانتین به جام جهانی رسیده، در ۵ بازی آخر خود ۴ تساوی بدون گل برابر مکزیک، عربستان سعودی،‌ ژاپن و عراق و یک برد برابر کیپ‌ورد کسب کرده است.

دو تیم پیش از این یکبار در دیداری دوستانه در سال ۲۰۱۸ به مصاف هم رفته بودند که حاصل آن پیروزی ۴ بر ۳ قطر بود. برای تماشای پخش زنده بازی قطر و اکوادور ۲۹ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *