بهترین حضور افتخاری سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول ؛ افراد مشهور در نقش خودشان

افراد مشهوری در فیلم‌های مارول نقش خودشان را بازی کردند. همراه ما باشید تا به بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول (بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 1 مارول) مطمئناً از پذیرفتن افراد مشهور دنیای واقعی که بسیاری از آن‌ها علاقه زیادی به کمیک‌های اصلی یا فرانچایز سینمایی گسترده‌تر دارند، طفره نرفته است. در حالی که آن‌ها نقش موثری در داستان فیلم ندارند، بسیاری از آن‌ها به عنوان تکان دادن سر و چشمک و سکانس‌های سرگرم کننده عمل می‌کنند.

این افراد مشهور معمولاً برای اهداف کمدی معرفی می‌شوند، اما برخی از چهره‌ها مطمئناً می‌توانستند برخی از استعدادهای بازیگری خود را برای حضور در آینده به تصویر بکشند. در حال حاضر، افراد بسیار کمی هستند که فرصت حضور بیش از یک بار را داشته‌اند، اما این همیشه می‌تواند تغییر کند، چه آن‌ها در حال بازی نسخه‌ای (بهترین نسخه های لوکی) از خودشان باشند و چه یک شخصیت تا بتوانند خودشان را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای نشان دهند.

سکانس‌های حضور افتخاری سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول معمولاً بسیار کوتاه است و بعضی از افراد شاید حتی فرصت شناختن ان‌ها را هم پیدا نکنند، اما با دیدن دوباره فیلم و دقت بیشتر به جزئیات، متوجه حضور سرگرم کننده آن‌ها خواهند شد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول که در نقش خودشان بازی کردند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

بهترین حضور افتخاری سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

  • افراد مشهور در نقش خودشان

شما می‌توانید فهرست بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

مارول در ساخت کامئوهایی با محوریت افرد مشهور بسیار پر کار است و تا به حال افراد زیادی را در نقش خودشان وارد فیلم‌ها و سریال‌هایش کرده است. این حضورها تنها نقش سرگرمی دارند و به ندرت پیش می‌آید که به داستان فیلم مربوط شوند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

گروه بازیگری آسگارد

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوهای سلبریتی ها در MCU

اگرچه ممکن است یکی از غیرمنتظره‌ترین موارد در پروژه‌های دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) باشد، اما نمی‌توان حضور بسیار جالب گروه بازیگری آزگاردی در فیلم ثور: رگناروک (بهترین کمیک های ثور) را انکار کرد. این تیم متشکل از مت دیمون، لوک همسورث و سم نیل، آنقدر محبوب بودند که برای دنباله سری فیلم‌های ثور بازگشتند.

با اجرای وقایع قسمت های قبلی ثور (بهترین کمیک های مایتی ثور)، این گروه دوباره برای فیلم ثور: عشق و رعد متحد شدند تا داستان ورود هلا را با اضافه شدن ملیسا مک کارتی به نمایش بگذارند. آن‌ها هر بار که ظاهر شدند، نمایش را دزدیدند و نمونه‌ای فوق‌العاده از این هستند که چگونه می‌توان یک کمئوی عالی را به درستی انجام داد و می‌توان آن‌ها را جزو بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی Marvel محسوب کرد.

ایلان ماسک

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
کامئوهای برتر سلبریتی ها در دنیای Marvel

قسمت دوم فیلم مرد آهنی (بهترین کمیک های مرد آهنی) در سال 2010 اکران شد و فیلم نسبتاً موفقی بود. این فیلم از شروع اولیه مارول برای ساخت فیلم‌هایش فاصله زیادی داشت و سعی کرد تا تأثیر رهنگی اکران اولیه را نشان دهد. بنابراین منطقی بود که ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین مردان جهان را برای رویارویی با تونی استارک به تصویر کشیده شود.

یکی از برترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای مارول ایلان ماسک در فیلم مرد آهنی 2 می‌باشد، زیرا او با تونی استارک شباهت‌هایی دارند. ایلان ماسک در دنیای واقعی بسیار به تکنولوژی علاقه دارد و سعی می‌کند تا پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را بسازد.

مایلی سایرس

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
برترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای مارول

فیلم نگهبانان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) دارای چند کامئو قابل توجه بود، اما بسیاری از طرفداران از آن خبر ندارند. تیم جایگزین Guardians، متشکل از اعضای فهرست اصلی کتاب‌های مصور، برای کسانی که از طرفداران قدیمی کمیک‌های مارول بودند، یک غافلگیری فوق العاده بود. بسیر از طرفداران نمی‌دانند که مایلی سایرس یک حضور بسیار کوتاه در صحنه پس از تیتراژ قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان دارد.

در حالی که بسیاری از چهره‌های معروف این سکانس را به تصویر می‌کشند، از جمله سیلوستر استالونه، مایلی سایرس شاید شگفت‌انگیزترین آن‌ها بود. او صداپیشگی سر روباتیک معروف به مینفریم را بر عهده داشت و می‌تواند در در آینده دنیای سینمایی مارول در کنار بقیه ظاهر شود. حضور مایلی سایرس جزو کامئوهای برتر سلبریتی ها در دنیای Marvel قرار می‌گیرد.

تام مورلو

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی Marvel

برای کسانی که نمی‌دانند، تام مورلو یک درامر مشهور جهان است که به خاطر بازی در گروه‌هایی مانند Rage Against the Machine و Audioslave شناخته شد. او در جامعه موسیقی (بهترین فیلم های بیوگرافی موسیقی) بسیار بزرگ می‌باشد و به وضوح از طرفداران فیلم‌های مارول نیز هست که به صورت مخفیانه وارد پروژه اولیه دنیای سینمایی مارول شد.

مورلو در واقع موفق شد در اولین فیلم استودیو مارول، در فیلم مرد آهنی بازی کند. سازمان ده حلقه به آینده دنیای سینمایی مارول (ناراحت کننده ترین پایان ها در فیلم های مارول) تبدیل می‌شود و مورلو در واقع بخشی از آن‌ها بود که نقش یکی از اراذل و اوباش را در پس زمینه به تصویر کشید. خیی طرفداران متوجه این کامئو نشدند، اما حضور تام مورلو یکی از بهترین کامئوهای سلبریتی ها در MCU محسوب می‌شود.

مگان دی استالین

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

در حالی که طرفداران انتظار داشتند جنیفر والترز نماینده و وکیل همه انتقام جویان در سریال هالک مونث باشد، هیچ کس نمی‌توانست چهره مشهوری را که به دادگاه می‌آید پیش بینی کند. اپیزود سوم این سریال در واقع دارای یک حضور کوتاه از خواننده معروف، مگان دی استالیون بود که کمتر کسی انتظار حضور او را در این سریال داشت.

داستان فیلم به جایی کشیده شد که یکی از مردم آزگارد که قدرت تغییر چهره دارد، خود را جای مگان دی استالیون جا می‌زند و از فردی به نام دنیس بوکوفسکی پول‌های بسیاری می‌گیرد. در دادگاه محاکمه این فرد ناگهان صدای مگان دی استالیون شنیده می‌شود و لحظات بسیار سرگرم کننده و جالبی را برای بینندگان رقم می‌زند.

بازیگران انجمن

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

در طول سال‌ها فارغ‌التحصیلان زیادی در دنیای سینمایی مارول شرکت داشته‌اند. دلیل آن این است که برادران روسو قبلاً در این نمایش کارگردانی کرده بودند و دست زیادی در ایجاد لحن کمدی داشتند. تعداد زیادی از طرفداران مارول در تیم سازنده حضور دارند که به آن‌ها هم نقش بسیار کوچکی در فیلم و سریال‌ها سپرده می‌شود. افرادی مانند دنی پودی، دونالد گلاور و جیم راش همگی در برخی از مراحل ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مارول ظاهر شدند.

جوآن ریورز

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

جوآن ریورز یک افسانه مطلق است. جای تعجب نیست که به او این فرصت داده شد تا در دنیای مارول حضور داشته باشد، حتی اگر پیشینه او به طور معمول با دنیای ابرقهرمانی مطابقت نداشته باشد. صرف نظر از این، او حضور کوتاهی در فیلم مرد اهنی 3 داشت.

با تماشای تلویزیون در واکنش‌های مختلف به رویدادهای در حال انجام دنیای مارول، ریورز ظاهر می‌شود و افکار خود را ارائه می‌کند. این فرصتی برای او است تا برخی از شوخی‌های علامت تجاری خود را کنار بگذارد و کمی انرژی جنبشی بیشتری به روند کاری خود اضافه کند و در عین حال واقعیت جهان را مشروع‌تر نشان دهد.

بروس کمپبل

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

بروس کمپبل و سم ریمی رابطه کاری فوق العاده‌ای با یکدیگر دارند؛ بنابراین دیدن این بازیگر کهنه کار در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) جای تعجب نداشت. فیلمی که سم ریمی کارگردانی آن را به عهده بگیرد، بدون یک کامئو تقریباً ناقص به نظر می‌رسد.

در حالی که تعداد زیادی شخصیت عالی وجود دارد که کمپبل می‌تواند در دنیای سینمایی مارول اصلی به تصویر بکشد، اما حضور او در نقش یم پیتزا فروش بد اخلاق بود که بار کمدی بسیار خوبی را به فیل اضافه کرد و باعث شد که بینندگان لحظات بسیار خاطره انگیزی را سپری کنند.. او توسط استرنج (کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2) طلسم شد و مجبور شد بارها و بارها به خود مشت بزند که در صحنه بعد از تیتراز این طلسم باطل می‌شود و به حالت عادی خود باز می‌گردد.

دیوید هاسلهوف

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

دیوید هاسلهوف سابقه به تصویر کشیده نیک فیوری را در یکی از فیلم‌های مارول (بدترین سریال های مارول (Marvel))، در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. او در قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان یک حضور بسیار کوتاه دارد که بسیار سرگرم کننده می‌باشد. در تمام طول فیلم‌های نگهبانان کهکشان دیوید هاسلهوف به عنوان یک قهرمان برای استارلرد ظاهر می‌شود.

بنابراین هنگامی که ایگو از قدرت (قوی ترین سلاح های مارول) دگرگون کننده خود برای وارد شدن به سر پسرش استفاده کرد، کاملاً منطقی بود که او برای مدت کوتاهی در نقش هاسلهوف ظاهر شود که بدین ترتیب برای ساخت دوباره بدن خود در یک لحظه کوتاه به دیوید هاسلهوف تبدیل شد که یک کامئو بسیار فوق العاده را برای طرفداران رقم زد.

استن لی

بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول

هیچ اتفاقی وجود ندارد که طرفداران مارول (ناراحت کننده ترین پایان ها در فیلم های مارول) بیشتر از استن لی منتظر آن باشند. استاد مارول تقریباً در هر فیلمی از استودیو مارول ظاهر شده است. او در دنیای مارول کامئوهای بسیار زیادی دارد که طرفداران در سینمای با دیدن تک تک آن‌ها لذت زیادی بردند. استن لی خالق معروف‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی دنیای مارول می‌باشد و حضور او در این فیلم‌ها به عنوان یک کامئو که معمولاً بار کمدی به فیلم اضافه می‌کنند، بسیار سرگرم کننده است.

استن لی در سال 2019 درگذشت و آخرین حضور او در دنیای مارول به فیلم انتقام جویان: پایان بازی مربوط می‌شود. بعد از مرگ (بهترین فیلم هایی که قبل از مرگ باید ببینید) او دنیای مارول همچنان یاد او را زنده نگه می‌دارد و در فیلم‌ها و سریال‌ها عکس‌هایی از او در گوشه و کنار تصویر مشاهده می‌کنیم که بسیار جذاب هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *