پخش زنده بدون سانسور آمریکا و انگلیس 4 آذر در جام جهانی 2022 قطر

شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود  به راحتی پخش آنلاین بازی انگلیس آمریکا را اتماشا کنید. پخش زنده بازی آمریکا انگلیس 4 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی آمریکا انگلیس 4 آذر 1401
پخش آنلاین بازی انگلیس آمریکا

پخش زنده بازی آمریکا انگلیس 4 آذر 1401

  • پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس

اگر برای دیدن فوتبال زنده انگلیس و آمریکا و دریافت نتایج زنده فوتبال به تلویزیون دسترسی ندارید فیگار این امکان را فراه کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. دو تیم آمریکا و انگلیس روز جمعه ۴ آذر ساعت ۲۲:۳۰ مصاف خود در جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار خواهند کرد. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال انگلیس و آمریکا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس 4 آذر 1401

پخش زنده بازی آمریکا انگلیس 4 آذر 1401

پخش زنده بازی آمریکا انگلیس 4 آذر 1401

پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس 4 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی انگلیس و آمریکا در سال های گذشته سابقه ی دیدار با هم را داشته اند . آخرین دیدار این تیم به سال ۹۷ باز میگردد که این دو تیم برای یک بازی دوستانه به میدان رفتند.

در نیمه ی نخست این دیدار ، انگلیسی ها خوش درخشیدند و لینگارد و آرنولد در اواسط نیمه ی نخست برای تیمشان گلزنی کردند تا انگلیس را برتری ۲-۰ راهی رختکن کنند. در نیمه دوم بازی در میانه ی میدان در جریان بود ، آمریکایی ها در لاک دفاعی خود فرو رفته بودند و تا جایی که سعی داشتند بازیکنان حریف را از دروازه ی خود دور می کردند اما در دقایق پایانی پخش زنده بازی انگلیس آمریکا بود که با غفلت از ویلسون ، این بازیکن به سمت دروازه ی آمریکا حرکت کرد و نتیجه ی ۳-۰ را برای این دیدار دوستانه رقم زد.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده انگلیس آمریکا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *