پخش زنده بدون سانسور عربستان و لهستان 5 آذر در جام جهانی 2022 قطر

بازی لهستان – عربستان ، ۵ آذر ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگذار خواهد شد. پخش زنده بازی عربستان لهستان 5 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی عربستان لهستان 5 آذر 1401
پخش زنده بازی عربستان و لهستان

پخش زنده بازی عربستان لهستان 5 آذر 1401

  • پخش زنده بازی عربستان و لهستان

بازی زنده لهستان و عربستان امشب از فیگار تماشا کنید. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی لهستان و عربستان را از فیگار مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از فیگار این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی لهستان و عربستان امشب را آنلاین تماشا کنید. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال عربستان و لهستان را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی عربستان و لهستان 5 آذر 1401

پخش زنده بازی عربستان لهستان 5 آذر 1401

پخش زنده بازی عربستان لهستان 5 آذر 1401

پخش زنده بازی عربستان و لهستان 5 آذر 1401

تیم ملی فوتبال لهستان که نهمین حضورش در رقابت‌های جام جهانی را تجربه خواهد کرد، اولین حضورش در این تورنمنت معتبر به سال ۱۹۳۸ بازمی‌گردد، دوره‌ای که تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیشروی کرد. دومین حضور این تیم اروپایی در جام جهانی ۳۶ سال به طول کشید، جایی که آنها موفق شدند در جام جهانی ۱۹۷۴ آلمان به عنوان سومی دست یابند و این اتفاق در جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا هم تکرار شد که بهترین عملکرد لهستان در تمامی ادوار جام جهانی بوده است.

عربستان سعودی یکی از امیدهای قاره آسیا برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. فدراسیون فوتبال عربستان تدارک بسیار خوبی برای شاهین سبز (لقب تیم ملی عربستان) فراهم کرده و این تیم از خرداد تاکنون در ۶ بازی دوستانه به میدان رفته است. همچنین عربستان روز ۱۹ آبان به مصاف پاناما می‌رود و روز ۲۵ آبان نیز مقابل کرواسی صف‌آرایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی لهستان و عربستان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *