پخش زنده بازی بلژیک و کرواسی 10 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم بلژیک و کرواسی روز پنجشنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی بلژیک کرواسی 10 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی کرواسی و بلژیک ؛ بلژیک مهر و موم و به خانه فرستاده شد! [+فیلم]

پخش زنده بازی بلژیک کرواسی 10 آذر 1401

  • پخش زنده بازی بلژیک و کرواسی
پخش زنده بازی بلژیک کرواسی 10 آذر 1401
پخش زنده بازی بلژیک و کرواسی

پخش زنده بازی بلژیک کرواسی امشب ازفیگار. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی بلژیک کرواسی را از فیگار تو مشاهده کنید. بازی تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲، پنجشنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی برگزار می شود. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال بلژیک و کرواسی را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی بلژیک کرواسی 10 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک کرواسی 10 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک کرواسی 10 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک کرواسی 10 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی بلژیک به‌ عنوان یکی از مدعیان قهرمانی وارد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌شود. شیاطین سرخ فوتبال اروپا یکی از بهترین نسل‌های تاریخ خود را در اختیار دارند و می‌توان گفت امسال فرصت خوبی برای نخستین قهرمانی آنها در تاریخ جام جهانی مهیا است.

تیم ملی فوتبال کرواسی اگر شانس نخست صعود از گروه F رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ نباشد اما حداقل می‌تواند پس از بلژیک به عنوان مدعی دوم صعود لقب گیرد. کروات‌ها با توجه به درخشش در دوره قبلی، سقف آرزوهای‌شان را بسیار بالاتر از صعود از مرحله گروهی قرار داده‌اند و امیدوارند در ششمین حضورشان در این تورنمنت، بتوانند برای سومین بار به نیمه نهایی برسند و حتی یک بار دیگر حضور در فینال را تجربه کنند.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی بلژیک کرواسی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *