پخش زنده بازی کانادا و مراکش 10 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

شما میتوانید به راحتی و به صورت آنلاین پخش زنده فوتبال کانادا مراکش را تماشا کنید. پخش زنده بازی کانادا مراکش 10 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی کانادا و مراکش ؛ یک تیم شورانگیز که مراکشی‌ها را دیوانه کرد [+فیلم]

پخش زنده بازی کانادا مراکش 10 آذر 1401

  • پخش زنده بازی کانادا و مراکش
پخش زنده بازی کانادا مراکش 10 آذر 1401
پخش زنده بازی کانادا و مراکش

تیم های مراکش و کانادا در سال ۹۵ و در جریان یک بازی دوستانه در مقابل هم صف آرایی کرده بودند . در طول این دیدار شاهد درخشش بی نظیر بازیکنان مراکش بودیم و در نهایت تیم ملی این کشور با نتیجه ی ۴-۰ حریف کانادایی خود را شکست داد. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال کانادا و مراکش را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی کانادا و مراکش 10 آذر 1401

پخش زنده بازی کانادا مراکش 10 آذر 1401

پخش زنده بازی کانادا و مراکش 10 آذر 1401

پخش زنده بازی کانادا مراکش 10 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

اگر در میان همه تیم‌های راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ بخواهیم به یک تیم لقب میهمان ناخوانده بدهیم، بدون شک تیم ملی کانادا یکی از بهترین گزینه‌هاست. تیم ملی کشوری که همیشه زیر سایه همسایگان قدرتمندی مانند آمریکا و مکزیک قرار داشته، امسال به عنوان یکی از ۴ تیم منطقه کونکاکاف به جام جهانی صعود کرده است آن هم به عنوان تیم اول منطقه!

تیم ملی فوتبال مراکش که در حال حاضر در رده بیست‌ودوم رده‌بندی فیفا قرار دارد، ششمین حضورش در مسابقات جام جهانی را تجربه خواهد کرد.این تیم آفریقایی که اولین حضورش در تاریخ این رقابت‌ها به جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک بازمی‌گردد، در جام‌های جهانی ۱۹۸۶ مکزیک، ۱۹۹۴ آمریکا، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته اما به غیر از جام جهانی ۱۹۸۶ که به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد – و این بهترین عملکرد این تیم در تاریخ این رقابت‌ها بوده – دیگر هرگز موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی کانادا مراکش


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *