پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا 10 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

در فیگار میتوانید پخش زنده بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ را به صورت آنلاین و زنده تماشا کنید. پخش زنده بازی آلمان کاستاریکا 10 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی کاستاریکا آلمان ؛ مانشافت حذف و تمام! [+فیلم]

پخش زنده بازی آلمان کاستاریکا 10 آذر 1401

  • پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا
پخش زنده بازی آلمان کاستاریکا 10 آذر 1401
پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا

دو تیم آلمان و کاستاریکا روز پنجشنبه ۱۰ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. تیم ملی آلمان و کاستاریکا در سال سال ۲۰۰۶ و در چارچوب دیدار افتتاحیه رقابت های جام جهانی ۲۰۰۶ ، در حضور ۶۶ هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند. این دیدار جذاب و تماشایی در نهایت با نتیجه ۴-۲ به سود میزبان خاتمه یافت. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال آلمان و کاستاریکا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا 10 آذر 1401

پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا 10 آذر 1401

پخش زنده بازی آلمان کاستاریکا 10 آذر 1401

پخش زنده بازی آلمان کاستاریکا 10 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

صحبت از سابقه و افتخار در عرصه فوتبال ملی که به میان می‌آید، نام تیم ملی آلمان جزو اولین اسم‌هایی است که شنیده می‌شود؛ تیمی که ۱۲۰ سال قدمت دارد و بسیاری از بهترین‌های گذشته و حال فوتبال دنیا از فرانتس بکن‌باوئر تا لوتار ماتئوس و اولیور کان برای آن توپ زده‌اند؛ همین هم دلیل کارنامه پرافتخار آلمانی‌ها است.

تیم ملی فوتبال کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ششمین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد، تیمی که در حال حاضر در رده‌بندی فیفا جایگاه سی‌ویکم جهانی را به خود اختصاص داده است. اولین حضور این تیم آمریکای شمالی در رقابت‌های جام جهانی به سال ۱۹۹۰ بازمی‌گردد که موفق شدند در اولین حضورشان تا مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی آلمان کاستاریکا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *