پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی 14 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم ژاپن و کرواسی روز دوشنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401 را درادامه ببینید.

دیدارهای مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این گونه است که، تیم های ملی اول هر گروه با تیم دوم گروه دیگر رقابت خواهند کرد.

خلاصه بازی ژاپن و کرواسی ؛ لیواکوویچ غروب آفتاب تابان! [+فیلم]

پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401

یکی از مهم ترین بازی های این دوره از مسابقات جام جهانی قطر، رقابت بین دو تیم ژاپن و کرواسی است. این دیدار قرار است در روز دوشنبه 14 آذر ماه 1401 در ساعت 18:30 به وقت ایران اتفاق بیفتد. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال ژاپن و کرواسی را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401

پخش زنده بازی ژاپن کرواسی 14 آذر 1401

پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401

پخش زنده بازی ژاپن کرواسی 14 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی ژاپن از گروه E ، بعد از پیروزی مقابل آلمان در هفته اول و شکست غیرمنتظره از کاستاریکا در هفته دوم جام جهانی، وضعیت نامعلومی پیدا کرد و ممکن بود که از صعود به مرحله حذفی باز بماند. اما بازیکنان تیم ملی ژاپن دست از تلاش برنداشتند سرانجام پس از تلاش فراوان تیم ‌ملی فوتبال ژاپن موفق شد در بازی پایانی خود از گروه E جام جهانی در ورزشگاه خلیفه، تیم ملی اسپانیا را شکست دهد.

پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی

تیم ملی کرواسی به رهبری لوکا مودریچ و مربیگری زلاتکو دالیچ موفق شد تا به‌عنوان دومین تیم از گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. تیم ملی کرواسی در هفته اول دور مقدماتی 2022 با تیم مراکش وارد میدان رقابت شد و بازی را با نتیجه مساوی خاتمه داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *