پخش زنده بازی برزیل و کره جنوبی 14 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

با اتمام مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، دور حذفی مسابقات آغاز شده است. شما میتوانید پخش زنده بازی برزیل و کره جنوبی 14 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی برزیل و کره جنوبی ؛ آوار یک نیمه‌ای سلسائو بر سر کره‌ای‌ها! [+فیلم]

دو تیم برزیل و کره جنوبی روز دوشنبه ۱۴ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. در ادامه با خبر پخش زنده بازی برزیل و کره جنوبی همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی برزیل و کره جنوبی 14 آذر 1401

طی دیدارهای دور حذفی جام جهانی 2022،  بازی برزیل و کره جنوبی یکی از دیدارهای مهم است. جالب است بدانید، زمان بازی برزیل و کره جنوبی به گونه ای برنامه ریزی شده که دو تیم فرصت استراحت کافی بعد از اتمام مرحله گروهی را داشته باشند و قرار است که در تاریخ 14 آذر 1401، در روز دوشنبه، ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه ۹۷۴ دوحه مقابل یکدیگر قرار بگیرند. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال برزیل و کره جنوبی را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی برزیل و کره جنوبی 14 آذر 1401

پخش زنده بازی برزیل کره جنوبی 14 آذر 1401

پخش زنده بازی برزیل و کره جنوبی 14 آذر 1401

پخش زنده بازی ژاپن کرواسی 14 آذر 1401

تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی به عنوان تیم دوم گروه H، موفق شد تا به مرحله حذفی راه یابد و برزیلی ها نیز در جام جهانی با صدرنشینی گروه G به یک هشتم نهایی رسیدند.این دیدار یکی از جالب ترین و حساس ترین دیدارهای دور حذفی است.

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

پخش زنده برزیل کره جنوبی

کره ‌جنوبی با مصدومیت چند ستاره و شکست مقابل غنا، شروع خوبی در دور گروهی جام جهانی 2022 نداشت و حتی طرفدارانش را نسبت به صعود خود به دور حذفی مسابقات نا امید کرده بود. اما بازیکنان تیم ملی کره جنوبی دست از تلاش برنداشتند و همین امر باعث شد تا در هفته پایانی همه چیز به شکل دیگری رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *