پخش زنده بازی مراکش و اسپانیا 16 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

برای تماشای بازی اسپانیا مراکش، شما می توانید بازی را به صورت زنده را در همین صفحه دنبال کنید. پخش زنده بازی مراکش اسپانیا 15 آذر 1401 را درادامه ببینید

تیم مراکش از گروه F، به عنوان اولین تیم از گروه خود و تیم اسپانیا از گروه E  به عنوان دومین تیم از گروه خود، موفق شدند تا وارد رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 شوند. در ادامه با پخش زنده مراکش و اسپانیا همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی مراکش اسپانیا 15 آذر 1401

طبق جدول زمان بندی های انجام شده در مرحله یک هشتم نهایی، قرار شد تا این دو تیم، در روز سه شنبه به تاریخ 15 آذر 1401 در ساعت 18:30 به وقت ایران در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

این بازی می تواند یکی از حساس ترین بازی های این دوره باشد. چرا که مراکش در جام جهانی 2022 با قدرت فوق العاده ای وارد میدان شد و توانست تا با نتایج درخشان بدون باخت در دور گروهی وارد مرحله حذفی شود و با تیم قدرتمند اسپانیا رو به رو شود. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال مراکش و اسپانیا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی مراکش و اسپانیا 15 آذر 1401

پخش زنده بازی مراکش و اسپانیا 15 آذر 1401

پخش زنده بازی مراکش و اسپانیا 15 آذر 1401

پخش زنده بازی مراکش و اسپانیا 15 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

اسپانیا ی پرافتخار و پر ستاره ، در این دوره از رقابت ها عملکرد چشمگیری نداشته . این تیم در بازی های مرحله ی گروهی از رقبای نه چندان شناخته شده ی خود شکست خورد اما همچنان موفق شد به دلیل تفاضل گل به جای آلمان ، به عنوان تیم دوم گروهش صعود کند.

پخش زنده مراکش اسپانیا

در آن سوی میدان ، مراکش با حساب ۲ بر ۱ از سد کانادا گذشت تا به عنوان صدرنشین گروهی که نایب قهرمان و تیم سوم جام پیشین را در خود داشت، شناخته شود و همگان را شگفت زده کند. بازیکنانی چون حکیم زیاش و یوسف النصیری در این تیم بسیار خوب عمل کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *