پخش زنده بازی پرتغال سوئیس 15 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم پرتغال و سوئیس روز سه‌شنبه ۱۵ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی پرتغال سوئیس 15 آذر 1401 را درادامه ببینید.

تیم پرتغال از گروه H ، به عنوان اولین تیم از گروه خود و تیم سوئیس از گروه G  به عنوان دومین تیم از گروه خود، موفق شدند تا وارد رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 شوند. در ادامه با پخش زنده بازی پرتغال و سوئیس همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی پرتغال سوئیس 15 آذر 1401

بازی تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و سوئیس در جام جهانی ۲۰۲۲ ، سه‌شنبه ۱۵ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود.  این بازی می تواند یکی از حساس ترین بازی های این دوره باشد، چرا که هر دو تیم، از قدرت یکسانی برخوردارند و برای نتیجه برد تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به مرحله فینال نزدیک تر شوند. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال پرتغال و سوئیس را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی پرتغال و سوئیس 15 آذر 1401

پخش زنده بازی پرتغال سوئیس 15 آذر 1401

پخش زنده بازی پرتغال و سوئیس 15 آذر 1401

پخش زنده بازی پرتغال سوئیس 15 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم پرتغال از گروه H  موفق شد تا با کسب 6 امتیاز از دور گروهی جام جهانی 2022 صعود کند. تیم پرتغال در بازی های گروهی خود، موفق شد تا پس از تقابل با تیم اروگوئه، غنا و کره جنوبی با دو برد و یک باخت به عنوان تیم اول گروه خود، از این مرحله صعود کند.

پخش زنده سوئیس و پرتقال

تیم ملی سوئیس پس از صعود به عنوان تیم دوم گروه G و رویارویی با کامرون، برزیل و صربستان موفق شد تا به عنوان دومین تیم از گروه خود به دور حذفی جام جهانی 2022 راه یابد. تیم ملی سوئیس در بازی های گروهی خود، موفق شد تا در مقابل کامرون با نتیجه ( 1-0) پیروز میدان شود. این تیم در برابر برزیل با نتیجه (1-0) مغلوب شد. اما در بازی آخر خود در برابر صربستان با برد (2-3) پیروز میدان گردید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *