پخش زنده بازی کرواسی و مراکش 26 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

بازی تیم های ملی کرواسی و مراکش در چارچوب دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۲۲ امشب ساعت ۱۸:۳۰ ؛ پخش زنده بازی کرواسی مراکش 26 آذر 1401 را درادامه مطلب ببینید.

امروز ساعت 18:30، دو تیم مراکش و کرواسی در مرحله رده بندی جام جهانی قطر 2022 به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی کرواسی-مراکش و اطلاع از نتیجه زنده فینال جام جهانی همراه ما باشید.

خلاصه بازی کرواسی و مراکش ؛ برنز گردن نایب‌قهرمان! [+فیلم]

پخش زنده بازی کرواسی مراکش 26 آذر 1401

  • پخش زنده بازی کرواسی و مراکش

به گزارش منابع خبری:

کرواسی که در بازی پیشین خود با 3 گل از آرژانتین شکست خورد، امشب برای کسب جایگاه سوم در بازی رده بندی جام جهانی 2022 قطر با مراکش دیدار می‌کند. مراکش نیز در دور پیشین رقابت‌ها، با 2 گل مقابل فرانسه مغلوب شد.

امشب 26 آذر ساعت 18:30 به وقت ایران، با پخش زنده بازی کرواسی-مراکش در مرحله رده‌بندی جام جهانی 2022 با ما همراه باشید تا به صورت لحظه‌ای نتیجه این دیدار را دنبال کنید. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال کرواسی و مراکش را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی کرواسی و مراکش 26 آذر 1401

پخش زنده بازیکرواسی مراکش 26 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی و مراکش 26 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی مراکش 26 آذر 1401

تیم ملی کرواسی و مراکش در فاصله کمتر از یک ماه دوباره در جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند. آرژانتین و فرانسه به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کردند. ِبه این ترتیب کرواسی و مراکش در رده بندی به مصاف یکدیگر می روند. دیدار رده بندی در ورزشگاه خلیفه برگزار می شود. این بازی، تکرار دیدار کرواسی و مراکش در دور گروهی همین جام است که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

کرواسی یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی در کارنامه دارد درحالیکه مراکش برای اولین بار به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی رسیده است. در پخش زنده بازی کرواسی مراکش با ما همراه باشید تا این بازی جذاب را با هم به تماشا بنشینیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *