سقوط ناگهانی و عجیب بیت کوین ؛ ریزش بیشتر در راه است؟!

اخبار بیت کوین امروز ؛ دیروز جمعه 9 تیر بیت کوین در عرض چند ثانیه 1000 دلار ریخت و با کاهش 3 درصدی مواجه و در محدوده 29,500 توقف کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در پاسخ به درخواست شرکت‌های بلک راک، فیدلیتی و سایر شرکت‌ها برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین گفته است این درخواست‌ها ناقص بوده و باید تکمیل شوند. با اعلام این خبر، قیمت بیت کوین به ۲۹٬۵۰۰ دلار کاهش یافت. در ادامه مطلب با خبر ریزش قیمت بیت کوین همراه ما بمانید.

اخبار بیت کوین امروز

  • قیمت بیت کوین پرونده بلک راک

به گزارش منابع خبری:

این خبر باعث شد قیمت بیت کوین (BTC) در عرض چند دقیقه هزار دلار یا بیش از 3 درصد کاهش پیدا کرد. بیت کوین قبل از بازگشت به حدود 30هزار دلار، جایی که در حال حاضر معامله می شود، به 29هزار و 503 دلار سقوط کرد.

این اتفاق باعث نگرانی بازارها شد و دلیل نگرانی آن‌ها سرنوشت صندوق‌های تبادل شده معاملاتی (ETF) بیت کوین بوده است. ETF‌ها صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترکی هستند که در بورس معامله می‌شوند و از مجموعه دارایی‌های متنوعی مانند سهام، اوراق قرضه و یا ارزهای دیجیتال تشکیل شده‌اند.

اخبار بیت کوین امروز

پرونده بلک راک بیت کوین

بیت کوین با 1.78 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته به 30هزار و 400 دلار رسید. این تصمیم sec منجر به شدت گرفتن ریزش ارزهای دیجیتال امروز شد. در زمان نوشتن این متن، قیمت بیتکوین حدود ۱,۰۰۰ دلار کمتر از بالاترین قیمت روز‌های اخیر خود معامله می‌شود. ریزش قیمت بیت کوین در زمان مناسبی رخ داده است، زیرا زمان نهایی بستن کندل‌های ماهانه و سه ماهه بیت کوین نزدیک است. این اطلاعات می‌توانند برای کسانی که در بازار بیتکوین فعالیت می‌کنند، اهمیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *