معرفی سریال رخنه ؛ داستان، بازیگران و ساعت پخش

برای معرفی سریال رخنه ما در این مطلب به داستان، بیوگرافی بازیگران و ساعت پخش این سریال جدید که از صدا و سیما پخش می‌شود خواهیم پرداخت.

سریال امنیتی رخنه، به قلم «مریم امینی» نوشته شده است و به گونه‌ای علمی، خانوادگی و درباره امور امنیتی کشور ایران است. این سریال 30 قسمت دارد و با تمرکز بر حوزه هوافضا و نمایش توانایی‌های علمی و دفاعی کشورمان، توسط «مهدی شفیعی» تهیه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اگر به سریال‌های ایرانی علاقه‌مند هستید، می‌توانید سریال رخنه را از روز سه‌شنبه، 18 اردیبهشت ماه 1403، از شبکه یک سیما تماشا کنید.

معرفی سریال رخنه

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی سریال رخنه
معرفی سریال رخنه

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، سریال رخنه هر شب ساعت 22:15 پخش می‌شود و شروع آن از سه‌شنبه، 18 اردیبهشت ماه 1403 بود. در صورتی که در این ساعت قادر به تماشای این سریال نشدید، می‌توانید در ساعات 1:30 و 11:00 روز بعد که زمان تکرار پخش سریال رخنه در شبکه یک است، آن را تماشا کنید.

داستان سریال رخنه

معرفی سریال رخنه

داستان سریال رخنه از شبکه یک به قصه‌ای امنیتی می‌پردازد که علاوه بر بررسی قابلیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی، تمرکز خود را بر صنعت هوافضا قرار داده است. در این سریال، تلاش‌ها و پیشرفت‌های دانشمندان و نخبگان کشور در زمینه پدافند و دفاعی جمهوری اسلامی به تصویر کشیده می‌شود. همچنین خطرات و تهدیداتی که این افراد در این مسیر با آن روبه‌رو هستند، را خواهیم دید.

تیزر سریال رخنه

بازیگران سریال رخنه

معرفی سریال رخنه
معرفی سریال رخنه

این اثر توسط مرکز سیما فیلم تولید شده و از بازیگران سریال رخنه ، می‌توان به «نادر فلاح»، «رامتین خداپناهی»، «امیرحسین صدیق»، «خسرو شهراز»، «بهرام ابراهیمی»، «مریم کاویانی»، «نیلوفر شهیدی»، «حدیث نیکرو»، «سپیده خداوردی»، «علیرضا جلالی تبار»، «ایوب آقاخانی»، «علیرضا مهران» و «علیرام نورایی» نام برد که در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

نادر فلاح

 

«نادر فلاح»، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ 14 شهریور 1352 در شهر کرمان به دنیا آمد فعالیت‌های نمایشی خود را از سال 1368 در کرمان آغاز کرد. «نادر فلاح» با بازی جدی در فیلم چند کیلو خرما وارد عرصه سینما شد و با بازی در فیلم چند متر مکعب عشق توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم جشن خانه سینما را به‌دست آورد و نامزد جوایز جشن حافظ و جشنواره فیلم شود.

در سال 1395، «نادر فلاح» با حضور در دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مردانه شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

رامتین خداپناهی

معرفی سریال رخنه
معرفی سریال رخنه

«رامتین خداپناهی»، کارگردان، بازیگر و مدرس سینما و تلویزیون در سال 1350 در گرگان به دنیا آمد. وی از خانواده‌ای با سابقه در حوزه هنر است و پدرش «بهمن خداپناهی»، استاد ویولن و پیانو بود.

او پس از فارغ‌التحصیلی از مقطع کارشناسی در سال 1378، به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد. اولین تجربه بازیگری او در تله تئاتر کشتی نوح بود و سپس در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا» نقش آفرینی کرد.

پس از آن، او در فیلم کوتاه گوشه امن (1381) و فیلم‌هایی مانند مزرعه پدری (1381)، صبحانه برای دو نفر، قند تلخ و سریال‌هایی همچون معصومیت از دست رفته، فقط بخاطر تو، هنگامه، پیله‌های پرواز، برای آخرین بار، خسته دلان و سریال گیلدخت (1397) به ایفای نقش پرداخت.

امیرحسین صدیق

 

معرفی سریال رخنه

«امیرحسین صدیق»، بازیگر ایرانی تلویزیون، سینما و تئاتر، در تاریخ 8 آبان 1351 در تهران به دنیا آمد. او به خاطر بازی در آثار «مرضیه برومند» به شهرت رسید. در ماه مهر سال 1358، در دوران کودکی، وی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و در کلاس‌های تئاتر این مجموعه فعالیت می‌کرد. «صدیق» در سال 1373 با بازی در نقش آقای پدر در قصه‌های تابه‌تا به کارگردانی «مرضیه برومند» به شهرت رسید. وی در سال‌های 1394 و 1395 مسئولیت اجرای برنامه تلویزیونی کتاب‌باز را بر عهده داشت.

خسرو شهراز

معرفی سریال رخنه
معرفی سریال رخنه

«خسرو شهراز»، یکی از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون است که پس از فارغ‌التحصیلی از هنرستان برق، وارد حوزه هنر شد و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. تا سال 1358، در صدا و سیمای کرمانشاه فعالیت داشت.

«خسرو شهراز» تجربه بازی در آثاری مانند پشت بام تهران، انتهای خیابان هشتم، حق سکوت و هیهات را در سابقهٔ هنری خود دارد. او همچنین در سریال‌هایی مانند پژواک، سقوط آزاد، آنام وگاندو و سیاوش نیز نقش آفرینی کرده است.

جمع‌بندی

 

معرفی سریال رخنه

این سریال شامل ژانرهای متنوعی است، از جمله امنیتی، علمی و خانوادگی. همچنین، به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور، به خصوص در حوزه دفاعی، به ویژه صنعت هوافضا، و تلاش دانشمندان و نخبگان درباره پدافند و دفاع کشور جمهوری اسلامی، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *