دانلود فول آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول (Mahsun Kırmızıgül) آلبوم Hoş Geldin

ماهسون که به مدت 16 سال از دنیای موزیک دور بود، با آلبوم جدیدش به نام “خوش آمدی” بازگشت. برای دانلود فول آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول همراه ما باشید.

ماهسون کیرمیزی گول، خواننده، کارگردان و بازیگر ترک است. او که با آهنگ‌هایی همچون “Belalim” و “Dinle” در بین ایرانیان محبوبیت دارد، در سال 2022 آلبوم جدید خود را با نام “خوش آمدی” به ترکی استانبولی “Hoş Geldin” منتشر کرد. برای دانلود آلبوم ترکی Hoş Geldin از Mahsun همراه ما باشید.

او در کنسرتی مختص شبکه شوتی‌وی ترکیه، آلبوم جدید را منتشر کرد و میهمان خانه‌های مردم شد. در این آلبوم 16 قطعه موجود است که می‌توانید در انتهای مطلب به لینک دانلود فول آلبوم جدید ماهسون دسترسی داشته باشید. برای دانلود آلبوم خوش گلدین ماهسون قرمزی گل همراه ما باشید.

لینک دانلود آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول به نام هوش گلدین در این مطلب قرار دارد و از طریق عضویت در کانال تلگرام فیگار می‌توانید به فایل‌های دانلود فول آلبوم ماهسون دسترسی داشته باشید.

دانلود فول آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول

آلبوم Hoş Geldin از Mahsun Kırmızıgül

دانلود آلبوم 2022 ماهسون, دانلود آهنگ های ماهسون آلبوم 2022, دانلود ترانه Yaramızda Kalsın از Onur Can Özcan, دانلود آلبوم خوش گلدین ماهسون قرمزی گل

ماهسون قرمزی‌گل (ترکی استانبولی: Mahsun Kırmızıgül‎) کردتبار و متولد شهر دیاربکر در ترکیه است. او در سال‌های اخیر بیشتر فعالیت‌های هنری خویش را در قالب سینما و تلویزیون به نمایش گذاشته‌است.


ضمن دانلود فول آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


فعالیت‌های هنری وی خوانندگی، نوازندگی، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است. از آلبوم‌های معروف او می‌توان عروس کوچک، گوش بده و زرد زرد را نام برد. فیلم‌هایی همچون “معجزه 1″، “معجزه 2″، “فرشته سپید” و “پنج مناره در نیویورک” از جمله آثار او هستند.

دانلود ترانه Hırka از Onur Can Özcan
دانلود ترانه Hırka از Onur Can Özcan, دانلود آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول به نام هوش گلدین, دانلود فول آلبوم ماهسون

ماهسون در کنسرت ویژه برنامه سال نو میلادی 2022، سخنی از این مدت دوری‌اش به میان آورد و به معرفی آهنگ‌های آلبومش پرداخت. ترانه “Hırka” از آلبوم جدید ماهسون، ترانه‌ای از ترانه سرا و خواننده جوان ترک است، که متاسفانه در 21 سالگی جان خود را از دست داد. Onur Can Özcan یکی از جوانترین ترانه سرایان و خواننده‌های بی‌نظیر ترک بود، که متاسفانه در سنین جوانی وفات کرد.

ترانه‌هایی چون “Yaramızda Kalsın” ، “Hırka” ، “Çıkmaz Sokak” ، “Çilingir” از جمله آثار او هستند. در ادامه می‌توانید آهنگ‌های انور جان اوزجان را نیز دانلود نمایید. برای دانلود فول آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول همراه ما باشید.

دانلود آلبوم خوش آمدی ماهسون

دانلود ترانه Hırka از Onur Can Özcan, دانلود ترانه Çıkmaz Sokak از Onur Can Özcan, دانلود ترانه Çilingir از Onur Can Özcan, آلبوم ترکی Hoş Geldin از Mahsun

دانلود آلبوم جدید ماهسون ؛ Kaybedenler Duraği

دانلود فول آلبوم جدید Mahsun ؛ Ayrılıktan Kalmayım

دانلود آلبوم 2022 ماهسون ؛ Bilesin

دانلود آهنگ های ماهسون آلبوم 2022 ؛ Can Veriyorum

دانلود آلبوم جدید ماهسون ؛ Canın Sağolsun

دانلود آلبوم خوش آمدی ماهسون ؛ Dua

دانلود فول آلبوم جدید Mahsun ؛ Eyvah

دانلود آلبوم 2022 ماهسون ؛ Hırka

دانلود آهنگ های ماهسون آلبوم 2022 ؛ Hoş Geldin

دانلود آلبوم جدید ماهسون ؛ Kıştayız Dostlar

دانلود آلبوم خوش آمدی ماهسون ؛ Nasihat

دانلود فول آلبوم جدید Mahsun ؛ Ne Gecem Belli

دانلود آلبوم 2022 ماهسون ؛ Nem Kaldı

دانلود آهنگ های ماهسون آلبوم 2022 ؛ Susamışım Ateşine

دانلود آلبوم جدید ماهسون ؛ Umutlara Sarıldım

دانلود آلبوم خوش آمدی ماهسون ؛ Yakın Işıkları

دانلود فول آلبوم جدید Mahsun ؛ Yaradanım

دانلود ترانه Yaramızda Kalsın از Onur Can Özcan

دانلود ترانه Hırka از Onur Can Özcan

دانلود ترانه Çıkmaz Sokak از Onur Can Özcan

دانلود ترانه Çilingir از Onur Can Özcan

ضمن دانلود فول آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود فول آلبوم جدید ماهسون کیرمیزی گول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *