فوری: رونالدو به رئال مادرید باز میگردد؟! [+عکس و جزئیات]

بازگشت رونالدو به رئال مادرید ؛ نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که کریستیانو رونالدو آماده بازگشت به رئال مادرید است. در ادامه همراه ما بمانید.

بازگشت رونالدو به رئال مادرید

دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را برای نیم فصل دوم به رئال مادرید پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی پرتغال نیجریه ؛ پرتغال 4 – نیجریه 0 [+فیلم]

بازگشت رونالدو به رئال مادرید

“اسپورت” اسپانیا گزارش داد، کریستیانو رونالدو به دنبال پایان دادن به کابوسش در منچستریونایتد و بازگشتی جنجالی به رئال مادرید است.

انتقال رونالدو از منچستر به رئال

بازگشت رونالدو به رئال مادرید
فسخ رونالدو با منجستر یونایتد

به گزارش منابع خبری:

اخیرا کریستیانو رونالدوی ۳۷ ساله در یک مصاحبه با پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، باشگاه منچستر یونایتد را متهم به خیانت به خود کرد.چ

اسپورت گزارش داده است که نزدیکان رونالدو به رئال مادرید پیشنهاد داده اند تا با قراردادی شش ماهه به رئال برگردد. مصدومیت های پرشمار بنزما باعث شده تا رئال در فاز هجومی تضعیف شود و بازگشت رونالدو می تواند راهکاری موقتی برای رئال برای رفع مشکلات هجومی تیم باشد.

در ادامه میتوانید عکس کریستین رونالدو را مشاهده کنید:

بازگشت رونالدو به رئال مادرید
انتقال رونالدو از منچستر به رئال

منچستر یونایتد به دنبال پایان دادن به قرارداد رونالدو هفت ماه زودتر از تاریخ پایان قرارداد بدون پرداخت ۱۶ میلیون یورو درآمد پیش‌بینی شده رونالدو تا ژوئن ۲۰۲۳ است.

باشگاه منچستر یونایتد معتقد است، رونالدو با انتقادهایش از اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، مالکان آمریکایی باشگاه و هم‌چنین امکانات و هم تیمی‌هایش و بازیکنان سابق منچستر یونایتد نظیر وین رونی و گری نویل شرایط کاری خود را نقض کرده است.

پرز هرگز از بازگشت بازیکنان استقبال نمی کند و دو بار نیز تاکنون بازگشت رونالدو را رد کرده اما این بار شاید شرایط متفاوت باشد. آخرین تانگوی رونالدو را در رئال شاهد خواهیم بود؟


اخبار بیشتر:

فسخ رونالدو با منجستر یونایتد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *