ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل آمریکا + [لینک پخش زنده بازی ایران آمریکا جام جهانی 2022 قطر]

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل آمریکا برای برخی از دوست‌داران فوتبال به شدت مهم شده. با ما و ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل آمریکا بمانید.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل آمریکا
ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل آمریکا

ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا چگونه است؟ آیا ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا می‌تواند باعث صعود تیم جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ی بعد شود؟

پخش زنده بازی ایران آمریکا جام جهانی 2022 قطر | بدون سانسور + [خلاصه بازی]

ترکیب کارلوس کی روش در مقابل آمریکا

ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا, ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا
ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا

ترکیب احتمالی تیم ملی آمریکا مقابل ایران برای بازی امشب ۸ آذر ۱۴۰۱ بازتاب گسترده‌ای در سانه‌های داخلی و خارجی داشته. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای این تیم در تاریخ جام‌جهانی هنوز تفکرات خود را «لو» نداده است که می‌خواهد از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی در دوحه اگر چه ایران با نتیجه مساوی هم صعود خواهد کرد اما قصد ندارد در برابر تیم آمریکا دفاعی بازی کند و کارلوس کی‌روش تصمیم گرفته در این بازی هم تیم ملی را با دو مهاجم روانه میدان کند و مهدی طارمی و سردار آزمون به طور همزمان در ترکیب تیم ملی بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل آمریکا

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل آمریکا, ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا, ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل آمریکا

⊗ هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

تیم ملی آمریکا در چارچوب بازی های دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ امشب سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ میهمان تیم ملی ایران خواهد بود.

علیرضا بیرانوند در جریان بازی با انگلیس دچار شکستگی بینی شد تا در همان دقایق ابتدایی جای خود را به سید حسین حسینی بدهد. حسینی گرچه نتوانست مقابل شکست سنگین ایران ایستادگی کند اما در دیدار با ولز با بسته نگه داشتن دروازه‌اش توانایی‌هایش را نشان داد.

ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا
ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا

با این حال گلر شماره یک تیم ملی ایران با بستن محافظ روی بینی خود شرایط بازی کردن را پیدا کرده است تا گزینه احتمالی ایستادن در چارچوب دروازه ایران باشد. با این حال باید دید تصمیم کی روش چیست و آیا او بازهم به حسینی اعتماد می‌کند یا از بیرانوند استفاده خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی در برابر آمریکا همان ترکیب در برابر ولز است. بله درست متوجه شده اید. این بار هم سیدحسین حسینی در ترکیب تیم ملی به میدان خواهد آمد. مابقی بازیکنان هم احتمالا از این قرار هستند؛ مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، علی قلی زاده، احمد نوراللهی، رامین رضاییان ، سردار آزمون و مهدی طارمی.

در این بازی علیرضا جهانبخش به دلیل دو اخطاره شدن حتی نمی‌تواند به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم ملی اضافه شود.

ترکیب احتمالی تیم ملی آمریکا برای بازی با ایران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *