فوری: کریستیانو رونالدو به باشگاه رئال مادرید بازگشت؟! [+جزئیات]

رونالدو کمپ تمرینی رئال مادرید ؛ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله، امروز در والدبباس، کمپ متعلق به رئال مادرید تمرین کرده است.

کریستیانو رونالدو برای انجام تمرینات شخصی خود به باشگاه رئال مادرید بازگشت. در ادامه با خبر رونالدو در تمرین رئال مادرید همراه ما بمانید.

رونالدو  کمپ تمرینی رئال مادرید

  • رونالدو به رئال مادرید بازگشت

به گزارش منابع خبری:

شرایط اصلا باب میل کریستیانو رونالدو نیست و آینده این ستاره بزرگ در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بعد از فسخ قرارداد جنجالی با منچستریونایتد و البته ناکامی در جام جهانی با لباس تیم ملی پرتغال، هنوز مشخص نیست این بازیکن در نیم فصل دوم در چه تیمی بازی خواهد کرد. اما تردیدی وجود ندارد که بهترین دوران ورزشی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید گذشت و او به تمامی افتخارات فردی و تیمی ممکن در این باشگاه دست یافت.

تمرین رونالدو در کمپ رئال مادرید

حالا رونالدو برای حفظ آمادگی خود راهی کمپ تیم سابقش شده و در این روزهای تلخ، احتمالا خاطرات شیرین گذشته را نیز مرور کرده است.  قرار نیست رونالدو در آستانه ۳۸ سالگی به رئال‌مادرید برگردد، ولی قرار است تا اطلاع بعدی در تمرین کهکشانی‌ها حاضر شود و از امکانات باشگاهی که در آن ۹ سال پرافتخار را سپری کرد، استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *