تست تیزبینی: چند پاندا در این تصویر وجود دارد؟! [+جواب]

ما امروز در فیگار تست هوش جدید برای شما عزیزان قرار دادیم.  اگر ادعای تیزبینی و دقت دارید در تست تیزبینی امروز فیگار شرکت کنید.

اگر مانند بیشتر مردم دنیا روزانه وقت زیادی را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید حتما متوجه شده‌اید که به تازگی سرگرمی‌های تحت عنوان Optical Illusions یا همان خطای دید و توهم دیداری خودمان بسیار محبوب شده‌اند.

تست تیزبینی: اگر بتوانید پاندا را در تصویر پیدا کنید یک تیزبین هستید! [+جواب]

  • تست تیزبینی جدید پاندا
تست هوش
تست ضریب هوشی

این تصویرها بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا درک مغز شما از تصاویر و اشیاء را نشان می دهد. این تست های هوش و تست های تیزبینی به شما کمک میکنند تا سطح هوش و تیزبینی خود را بسنجید.  جالب اینجاست که محبوبیت و همه‌گیری این سرگرمی، سن و جنسیت و نژاد نمی‌شناسد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در کشور خودمان و در دنیا، دست‌کم برای دقایقی مشکلات و دغدغه‌های روزانه را فراموش می‌کنند و همراه هم به صفحه گوشی یا مانیتور رایانه‌شان خیره می‌شوند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش

در این تصویر ۱۲ پاندا وجود دارد. اگر چشمان تیزبینی داشته باشید تا حالا آن را پیدا کرده اید. اگر نه در ادامه پاسخ این تست را برایتان قرار دادیم.

بیشتر بخوانید:

اولین نفری باشید که جواب این معما را می‌دهد. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *