دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از نیمار (جدیدترین بک گراندهای گوشی)

نیمار جونیور فوتبالیست برزیلی است که در باشگاه پاریس سن جرمن توپ میزند. امروز برای شما دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از نیمار تدارک دیده ایم.

دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از نیمار

دانلود پس زمینه گوشی از نیمار

دانلود عکس زمینه گوشی از نیمار

دانلود بک گراند خفن از نیمار

دانلود بک گراند دیدنی از نیمار

دانلود بک گراند جذاب از نیمار

نیمار بازیکن فوتبال تیم پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل می باشد. در این قسمت میتوانید در مورد افتخارات، جوایز و جزئیاتی از زندگی این بازیکن مشهور بیشتر بدانید. نیمار جونیور متولد 5 فوریه 1992 در برزیل، بازیکن فوتبال است. سبک بازی او باعث شده با پله مقایسه شود، رکورد مبلغ قرارداد فوتبالی را شکسته است می گوید اگر فوتبالیست نبودم خواننده می شود، او یک فرزند هم دارد.

نیمار جونیور بازیکن مشهور فوتبال با نام کامل نیمار داسیلوا سانتوس جونیور که برگرفته از نام پدرش نیمار داسیلوا سنیور است، در شهر موگی داس کروزس در ایالت سائوپائولو برزیل به دنیا آمد. نیمار تنها دارای یک خواهر به نام رافائل سانتوس می باشد. نیمار از دوران کودکی عاشق فوتبال بود. پدر او هم فوتبال حرفه ای بازی می کرد و عامل الهام بخش و مشوق نیمار بود. او هم تکنیک و هم سرعت بالایی برای شوت زدن و دریبل کردن داشت که باعث شده بود کسی نتواند حریفش شود و همین باعث شد که خیلی سریع وارد تیم های حرفه ای و بزرگ شود.

دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از نیمار
دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از نیمار

نیمار با دوست دخترش به اسم کارولینا دانتاس در سن ۱۷ سالگی ازدواج کرد و دو سال بعد و هنگامی که تنها ۱۹ سال داشت، پسرش به اسم داوی لوکا متولد شد. ارتباط این دو به طلاق ختم گردید ولی هم چنان رابطه دوستانه دارند.

تراکتورسازی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *