دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از Deadpool

به تازگی اخباری در مورد فیلم Deadpool 3 و ویلن آن پخش شده است. امروز برای شما دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از Deadpool تدارک دیده ایم.

دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از Deadpool

دانلود پس زمینه گوشی از Deadpool

دانلود عکس زمینه گوشی از Deadpool

دانلود بک گراند خفن از  Deadpool

دانلود بک گراند دیدنی از  Deadpool

دانلود بک گراند جذاب از Deadpool

ددپول، با اسم واقعی وید ویلسون (Wade Wilson) یکی از خاص‌ترین شخصیت‌هایی‌ست که در دنیای کمیک‌ها خلق شده است. مثل اولین حضور خیلی از شخصیت‌های ضدقهرمان، ددپول هم به عنوان شخصیتی منفی پا به عرصه‌ی داستان‌های کمیک‌ها گذاشته بود. هر چند شخصیتی که برای اولین بار به عنوان ددپول معرفی شد، خیلی با ددپولی که الآن سراغ داریم شباهت نداشت.

شخصیت وید وینستون ویلسون ملقب به ددپول توسط هنرمندی به نام راب لایفلد و نویسنده‌ای به نام فابیان نیکیزا خلق شده است. این شخصیت اولین بار در شماره ۹۸ سری کتاب کمیک The New Mutants در سال ۱۹۹۱ حضور یافته است.

راب لایفلد به طور عمومی اعلام می‌کرد که همیشه عاشق طراحی بسیار ساده شخصیت اسپایدرمن بوده است و به همین دلیل خودش هم شخصیتی را طراحی کرد که یک ماسک پوشیده و کامل بر سر می‌کرد. جالب است بدانید که شخصیت ددپول در اصل یک تقلید از شخصیت دث استروک از دنیای کمپانی دی سی کامیکس است. حتی نام اصلی آنها هم تا حدی شبیه به یکدیگر است (نام واقعی دث استروک، اسلید ویلسون است). نام مستعار وید ویلسون هم از پنجمین قسمت از سری فیلم Dirty Harry یعنی فیلم The Dead Pool گرفته شده است.

دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از Deadpool
دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از Deadpool

در حال حاضر شخصیت او به نوعی کمی تغییر کرده است. او حالا دیگر یک فرد میرا محسوب می‌شود. با این حال او باز هم تا جایی که می‌تواند ریسک می‌کند و به دنبال ایده‌هایی که او را به مرگ نزدیک کنند، می‌رود تا بتواند باری دیگر با عشق خود یعنی دث، متحد شود. درست همان حس طنز و ناتوانی او در جدی گرفتن بسیاری از مبارزه‌ها، هنوز هم در شخصیتش وجود دارد. دیگر آن زخم‌هایی که سرطان و پروژه اسلحه ایکس روی صورتش به جا گذاشته بودند، وجود ندارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *