توضیحات تکمیلی درباره بارداری مادر پیروز [+جزئیات]

پس از اینکه پیروز تلف شد و خطر انقراض یوز ایرانی بیشتر از گذشته مردم را اذیت کرد، اخباری از توضیحات تکمیلی درباره بارداری مادر پیروز به انتشار رسیده است.

پس از اینکه پیروز به علت نارسایی کلیوی درگذشت و خطر احتمال انقراض این گونه را بیشتر کرد، رئیس انجمن دامپزشکان ایران، توضیحاتی درباره بارداری ایران را بازگو کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا پیروز میتوانست زنده بماند ؟

توضیحات تکمیلی درباره بارداری مادر پیروز

در ادامه می‌توانید تصویری از پیروز را ببینید:

توضیحات تکمیلی درباره بارداری مادر پیروز
احتمال باردار شدن مادر پیروز

رئیس انجمن دامپزشکان ایران، درباره‌ی احتمال باردار شدن مادر پیروز گفت:

۳۵ روز پیش مادر پیروز جفت‌گیری کرده و هنوز به‌طور قطعی نمی‌توان گفت او باردار است؛ چرا که با توجه به احتمال بارداری، امکان بی‌هوش کردن حیوان جهت انجام سونوگرافی و آزمایش وجود ندارد.

شب گذشته نیز، امید مرادی، رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی گفته بود که مادر «پیروز» باردار است.

توضیحات تکمیلی درباره بارداری مادر پیروز
توضیحاتی درباره بارداری ایران

توضیحاتی درباره بارداری ایران

پیروز، ۱۱ اردیبهشت در پارک ملی توران واقع در استان سمنان به همراه ۲ توله دیگر متولد شدند. دو توله اول در روزهای اول تلف شدند و پیروز با تلاش متخصصین زنده ماند. چهار روز پس از تولد توله اول تلف شد، نگهداری توله دوم و سوم نیز از روز چهارم به مدت شش روز به علیرضا شهرداری سپرده شد.

دلیل اصلی تلف شدن توله اول طبق گفته رئیس دامپزشکی کشور نقص ژنتیکی و چسبندگی ریه و دلیل تلف شدن توله دوم استفاده از شیر بی کیفیت بود. پیروز برای تکثیر در اسارت متولد شده است. پیروز در ده ماهگی در ۹ اسفند ۱۴۰۱ پس از اعلام نارسایی کلیه، مشکلات گوارشی و انجام دیالیز و یک عمل جراحی تلف شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *