تامکت های ارتش وارد تبریز شدند [+جزئیات]

خبرهایی در فضای مجازی به انتشار رسیده که به ورود تامکت های ارتش به تبریز می‌پردازد و اخباری از اینکه تامکت های ارتش وارد تبریز شدند را بیان می‌کند.

پس از اعلام آماده باش کشور ارمنستان برای حمله آذربایجان، شایعاتی از ورود تامکت ارتش به شهر تبریز در فضای مجازی می‌چرخد که خبر از حمله آذربایجان با تامکت های ارتش دارد و خبر ورود تامکت های آذربایجانی به ایران تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اولین برخورد پهباد آمریکایی با جنگنده روسی !

ورود تامکت های ارتش به تبریز

به تازگی، خبرهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مبنی بر اینکه تامکت‌های ارتش وارد تبریز شدند و قرار است که کشور آذربایجان حمله کند. اینکه کشور آذربایجان بخواهد به ایران حمله کند و توان این کار را داشته باشد، خبری کذب، و شایعه است. اما احتمالا حمله آذربایجان به کشور ارمنستان ممکن می‌باشد و امکان رخ دادن آن زیاد است.

ورود تامکت های ارتش به تبریز
ورود تامکت ارتش به شهر تبریز

تامکت های ارتش وارد تبریز شدند

گرومن اف-۱۴ تام‌کت هواپیمای رهگیر بال متحرک ساخت شرکت گرومن ایالات متحده آمریکا است که در نیروی دریایی آمریکا و نیروی هوایی ایران فعالیت داشته است و در ایران به آن تامکت نیز گفته می‌شود.

حالا که در چند روز گذشته، ارتش جمهوری آذربایجان با تایید اشغال جاده‌های شمال کریدور لاچین در توجیه آن مدعی شده است به این خاطر کنترل این جاده‌ها را به دست گرفته است که ارمنستان سعی دارد به طور غیرقانونی از آن برای انتقال سلاح به قره باغ استفاده کند اخبار حمله آذربایجان به ایران نیز قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *