ببینید: کنایه سنگین حجت الاسلام دانشمند به مولوی عبدالحمید و مسیح

ماجرای دانشمند و مولوی عبدالحمید چیست؟ در یک ویدیوی منتشر شده، حجت الاسلام دانشمند به مولوی عبدالحمید و مسیح علینژاد کنایه سنگینی می‌اندازد.

بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده است. رسانه فیگار کاملا مستقل است و هیچ مسئولیتی درباره اخبار ندارد.

دانشمند و مولوی عبدالحمید

فیلم کنایه دانشمند به مولوی عبدالحمید که منتشر شده، درباره زن زندگی آزادی و تیکه سنگین او به مولوی عبدالحمید و مسیح علینژاد است که بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشت.

در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، حجت الاسلام مهدی دانشمند به تبیین «زن زندگی آزادی» و افشاگری از مدعیان دروغین این شعار از جمله مولوی عبدالحمید و مسیح علینژاد می‌پردازد. ویدیوی سخنرانی دانشمند درباره زن زندگی آزادی در ادامه پیوست شده است.

دانشمند درباره خودش می‌گوید:

زمانی که انقلاب شد 11 سال و در اصفهان درس می‌خوانم. ما یک معلم ریاضی و دینی داشتم که واقعا اسوه بودند و باعث شدند تا به دروس و منش حوزوی علاقه‌مند شوم آن‌ ها به من پیشنهاد دادند که به حوزه بروم چرا که در مراسم‌ های صبحگاه نیز سخنرانی می‌ کردم و حتی تئاتر هم کار کردم.

بیشتر بخوانید:

فیلم جدید بی حیایی سحر قریشی در باشگاه ورزشی

تجمع و دستگیری ترامپ در دادگاه [+جزئیات]

کنایه دانشمند به مولوی عبدالحمید

سخنرانی دانشمند درباره زن زندگی آزادی را ببینید:


مهدی دانشمند متولد 11 مهر 1347 در اصفهان، روحانی است. تحصیلات وی حوزوی می‌باشد. سخنرانی‌های جنجال و بی پرده‌اش او را به شهرت عجیبی رسانده است، به برنامه تام و جری علاقمند است و می‌گوید:

به مهران مدیری مدرک معادل اجتهاد حوزوی می‌دهم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *