ببینید: فیلم ماجرای لو رفته از تجاوز شادمهر عقیلی به ماریا منصور !

فیلم ماجرای لو رفته از تجاوز شادمهر عقیلی به ماریا منصور در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده و با واکنش بسیاری از سوی مخاطبان قرار گرفته است.

ماریا منصور یکی از خوانندگان بسیار پر حاشیه دنیای مجازی با یک ویدیوی جنجالی حجم زیادی از واکنش‌ها را به سمت شادمهر عقیلی و زندگی این خواننده معروف و دوست داشتنی آورد. آیا واقعا تجاوز شادمهر به ماریا منصور واقعیت دارد ؟

فیلم ماجرای لو رفته از تجاوز شادمهر عقیلی به ماریا منصور

فیلم ماجرای لو رفته از تجاوز شادمهر به ماریا منصور

ماریا منصور کیست ؟  ماریا منصور کسی است که شایعه ارتباط جنسی و تجاوز شادمهر عقیلی خواننده معروف پاپ، به خودش و بسیاری از دختران دیگر را در فضای مجازی پخش کرد.

فیلم ماجرای لو رفته از تجاوز شادمهر عقیلی به ماریا منصور

فیلم ماجرا تجاوز شادمهر عقیلی به ماریا منصور

زمان زیادیست که در بین هنرمندان خانم، در هر قشری اعم از بازیگر تا شاخ مجازی، کمپینی به نام Me-too راه اندازی شده است. در این کمپین خانم‌هایی که از طرف آقایان به آن‌ها سو نیت یا تجاوز شده است که از آن به هر دلیل مختلفی صحبتی نمی‌کردند، باعث شد طلسم سکوتشان را بشکنند و شروع به افشاگری کنند.

مصاحبه سحر دولتشاهی با قربانیان تجاوز جنسی [+جزئیات]

در همان زمان، ماریا منصور با انتشار کلیپ نسبتا طولانی به طور بسیار دقیق و با جزییات زیاد، ماجرای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی به خودش را مطرح کرد.

معروف ترین کلیپی که از ماریا منصوری در رسانه‌ها وجود دارد همین کلیپ افشاگری است که در آن از شادمهر عقیلی صحبت می‌کند. این کلیپ بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و باعث معروف شدن ماریا شد.

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *