سخنرانی جنجالی استاد رائفی پور درباره نشانه‌های آخرالزمان و مسائل روز

ویدیوی سخنرانی استاد رائفی پور درباره نشانه‌های آخرالزمان از دیدگاه پیامبر و مسائل روز را در ادامه ببینید. به گفته او خود پیامبر در آخر الزمان به دنیا آمده!

سخنرانی استاد رائفی پور

بخشی از سخنرانی استاد رائفی‌پور :

من عرایضم دو بخش داره، یک بحث مسائل روز،‌ یک مباحث آخرالزمانی، آخر الزمان در سه بخش مورد استفاده قرار میگیره، یکی پیامبر فرمود: “من اگر عمر زمین یا کائنات صبح تا شب فرض کنیم، من دو انگشت مانده به غروب به دنیا آمده ام” … یعنی خود پیامبر در آخر الزمان به دنیا آمده است.


واکنش تند رائفی پور درباره تجاوز های اخیر در کشور

صحبت های رائفی پور برای تجاوز در کشور

پس از اینکه رائفی پور از صدا و سیما حرف شد و واکنش تندی نشان داد، حالا بار دیگر او در صحبت‌های اخیرش، درباره تجاوز‌های متعددی که اخیراً در کشور صورت گرفته، سخن می‌گوید که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

در ادامه می‌توانید صحبت های رائفی پور برای تجاوز در کشور را ببینید:


او در طی این صحبت‌هایش گفت:

جدیدا اخبار میاید که این به آن تجاوز کرد و آن به این. بابا دو دقیقه به همدیگر تجاوز نکنید ببینیم مملکت چه خبره! بتونیم اخبار آب و هوا را هم چک کنیم.

واکنش تند رائفی پور به حذف از صدا و سیما

حذف برنامه رائفی پور از صدا و سیما

علی اکبر رائفی پور سخنران معروف با انتشار عکسی در توییتر به حذف دوباره‌اش از صدا و سیما با لغو برنامه مناظره‌اش با یک نماینده مجلس واکنش تندی نشان داد. رائفی پور سخنران ایرانی که با منظره ها و بحث های متفاوتش در برنامه های مختلف خبر ساز رسانه ها می شد، بار دیگر جنجنال جدیدی به پا کرد.

واکنش تند رائفی پور به حذف از صدا و سیما
واکنش رائفی پور به حذف از صدا و سیما

سخنران اصولگرا در پی حذف برنامه اش از صدا و سیما نوشت:

برآوردم این بود که مناظره‌ام با ‎رجب رحمانی نماینده اصولگرای مجلس حداقل با سانسور زیاد پخش شود؛ منتها حقیقتا فکر نمی‌کردم کل برنامه از کنداکتور حذف شود.

واکنش تند رائفی پور به حذف از صدا و سیما
حذف برنامه رائفی پور از صدا و سیما

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص سخنرانی استاد رائفی پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *