شهادت خواننده در دادگاه آزار جنسی و جشنی بین کوین اسپیسی و التون جان

پس از شهادت خواننده در دادگاه آزار جنسی، جشنی بین کوین اسپیسی و التون جان در یکی از رستوران‌های کوت دازور برگزار شد.

بازیگر همجنسگرای ۷۶ ساله، التون جان، سه هفته پس از پیروزی کوین اسپیسی در دادگاه آزار جنسی لندن، شبی را در یک رستوران در کوت دازور در کنار همسرش دیوید فرنیش و دو پسرش ۱۰ و ۱۲ ساله، در کنار کوین اسپیسی سپری کرده است.

شهادت خواننده در دادگاه آزار جنسی

جشنی بین کوین اسپیسی و التون جان

گزارشی از روزنامه “دیلی میل” نشان می‌دهد که کوین اسپیسی، علیرغم برنده شدن در دادگاه، قصد دارد از بریتانیا رفتن و سکونت در پاریس را پیگیری کند. او از ترک زندگی قبلی و ارتباط با افراد گذشته خود صحبت می‌کند. فرانسوی‌ها به طور کلی به زندگی خصوصی افراد بی‌توجهی دارند اما به عنوان یک فرهنگ سینمایی قدرتمند نیز شناخته می‌شوند. پاریس مکان مناسبی برای شروع دوباره برای او خواهد بود و او دارای دوستان زیادی در آنجا است.

جشن بین کوین اسپیسی و التون جان را باهم ببینیم:

کوین اسپیسی، بازیگر فیلم‌هایی مانند “زیبای آمریکایی”، “هفت” و “خانه پوشالی”، در طول سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ به چندین اتهام آزار جنسی مورد سوال قرار گرفت. او در دادگاه اظهار داشت که خود را به عنوان یک “ملاعبه‌گر بزرگ” می‌شناسد، اما لمس یکی از شاکیان را به شکلی “پرخاشگرانه” یا “خشونت‌آمیز” و “رمانتیک” توصیف نکرده است. پس از اتهامات آزار جنسی و تجاوز، کوین اسپیسی از پروژه‌هایی مانند سریال “خانه پوشالی” در نتفلیکس کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *