ببینید : گریه های ناتمام نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی به یاد پدرش

گریه های ناتمام نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی به یاد پدرش خبرساز شد. در ادامه با فیلم وایرال شده از نسرین مقانلو همراه فیگار بمانید.

گریه های نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی یکی از رویدادهای تلخی بود که توسط رسانه‌ها و فضای مجازی بسیار بازتاب گسترده‌ای داشته است. امروزه، برنامه‌های استعدادیابی در تلویزیون و شبکه‌های نمایش خانگی حضور قوی‌تری دارند. علاوه بر این، حضور سلبریتی‌ها و بازیگران سینما و تلویزیون به عنوان داوران، جزء عناصر غیرقابل اجتناب در این برنامه‌ها است.

گریه های ناتمام نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی به یاد پدرش

نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی اشک همه را درآورد

در برنامه استعدادیابی که در حال پخش بود، نسرین مقانلو، بازیگری که در آثاری همچون “حس سوم” به کارگردانی مهدی فخیم زاده نقش داشته است، به عنوان یکی از داوران حضور داشته است.

گریه های ناتمام نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی به یاد پدرش

اشک‌ های نسرین مقانلو در برنامه استعداد یابی

در یکی از قسمت‌های برنامه استعدادیابی، یکی از شرکت‌کنندگان درباره پدرش که به تازگی به علت بیماری کرونا درگذشت کرده بود، صحبت می‌کرد و احساس دلتنگی خود را بیان می‌کرد.

در این لحظه، نسرین مقانلو اشک‌ها را نگه نداشت و نتوانست از گریه خودداری کند. بعد از مدتی کوتاه، با عذرخواهی از حاضرین، برنامه را ترک کرد و به پشت صحنه رفت. این واقعه در فضای مجازی بازتاب وسیعی داشت و ویدئویی از این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. نسرین مقانلو، که به تازگی پدر خود را از دست داده بود، با اجرای شرکت‌کننده موجب شد تا غمش به خاطر فوت پدرش تازه شود.

ویدئو گریه های نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی

گریه های نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی به یاد پدر مرحومش اشک همه در آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گریه های ناتمام نسرین مقانلو در برنامه استعدادیابی به یاد پدرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *