تماشا کنید: سهراب پاکزاد در حال رفتن به اولین کنسرتش در کانادا

سهراب پاکزاد ۱۸ و ۱۹ آگوست مصادف با ۲۷ و ۲۸ مرداد در تورنتو به روی صحنه رفت. فیلم سهراب پاکزاد در حال رفتن به اولین کنسرتش در کانادا در فیگار ببینید.

همچنین سهراب پاکزاد خواننده ۲۶ آگوست مصادف با چهارم شهریور در ونکوور کانادا به اجرای برنامه می‌پردازد. سهراب پاکزاد در این کنسرت‌ها قطعات نور چشمی، مو مشکی، می‌گیرم دست تورو، گل بی نقص، مال من باش، تزریق، این چه حسیه و… را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

سهراب پاکزاد در حال رفتن به اولین کنسرتش در کانادا

ویدیو وایرال شده از سهراب پاکزاد در حال رفتن به کانادا

سهراب پاکزاد، خواننده، متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۰ در تهران است. او برای اولین بار در کانادا کنسرت برگزار خواهد کرد.

سهراب پاکزاد در حال رفتن به اولین کنسرتش در کانادا

اولین کنسرت سهراب پاکزاد در کانادا

امیر خسروی، امیرعلی مرادی، علیرضا حق جو، مجید عطرلی، معین حبیبی، پوریا ربانیان، امیرحسین کیان پور، علیرضا عمرانی، آرش جامع، برهان همتی، همایون هاشم زاده و سینا آذرآباد اعضای ارکستر سهراب پاکزاد به رهبری انوشیروان تقوی هستند.

فیلم سهراب پاکزاد در حال رفتن به کانادا

سهراب پاکزاد فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را از دانشگاه علم و صنعت دریافت کرده است. او در منطقه فرمانیه تهران ساکن است. علاوه بر خوانندگی، سهراب پاکزاد به آهنگسازی نیز می‌پردازد و همچنین در حوزه مدل تبلیغاتی نیز فعالیت داشته است.

اولین قطعه‌ای که با آهنگسازی، ترانه‌سرایی و خوانندگی سهراب پاکزاد منتشر شد، قطعه “زیر بارون” بود که در سال ۱۳۸۵ منتشر شد و توانست مورد پسند مخاطبان قرار گیرد. این قطعه، اولین آهنگی بود که به سبک هاوس تنظیم شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سهراب پاکزاد در حال رفتن به اولین کنسرتش در کانادا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *