بیوگرافی ‌علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر جمهوری اسلامی

بیوگرافی ‌علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر جمهوری اسلامی را بخوانید. سعیدی می‌گوید: جمهوری اسلامی قدرت منطقه است و دنیا این را به خوبی می‌داند.

بیوگرافی ‌علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر جمهوری اسلامی

علی سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر جمهوری اسلامی ایران است. او مسئولیت‌های مهمی در تسهیل ارتباطات و اجرای سیاست‌های رهبری دارد. به عنوان رئیس دفتر عقیدتی سیاسی، وظیفه او شامل ارائه مشاوره‌های سیاسی و عقیدتی به رهبر جمهوری اسلامی، برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای سیاست‌های رهبری و هماهنگی با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در جمهوری اسلامی می‌باشد.

علی سعیدی کیست ؟ رییس دفتر عقیدتی-سیاسی آیت الله خامنه‌ای گفت:

در شرایط فعلی شاهد جابه‌جایی قدرت از آمریکا به شرق یعنی کشورهایی مانند چین، ایران و هند هستیم. جمهوری اسلامی قدرت منطقه است و دنیا این را به خوبی می‌داند.

علی سعیدی کیست
علی سعیدی کیست

علی سعیدی شاهرودی (زاده ۱۳۲۹) روحانی و نظامی ایرانی است، که هم‌اکنون به‌عنوان رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا فعالیت می‌کند. وی فعالیت در سپاه پاسداران را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد. سعیدی از سال ۱۳۶۳ تا ۱۳۷۲ ریاست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران را برعهده داشت و در فاصله سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۶ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

عیدی به دلیل سابقه آشنایی با طاهری‌خرم‌آبادی، در سال ۱۳۶۰ وقتی جلال‌الدین طاهری به نمایندگی سید روح‌الله خمینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌شود، همکاری خود را به صورت رسمی و گسترده‌تر با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز می‌کند. دانش‌آموخته مدرسه حقانی در سال ۱۳۶۲ از سوی سید روح‌الله خمینی به عنوان رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعیین می‌شود. وی نخستین رئیس حفاظت اطلاعات سپاه و به گفته خودش بنیانگذار آن بوده‌است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “بیوگرافی ‌علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر جمهوری اسلامی

  1. چه کسی می تواند ارتباط میان نقش علی سعیدی در سپاه پاسداران را با برآمدگی جسد یک زن در تابوت توضیح دهد؟ من فکر می کنم در میان این قماش از روحانیون هر که بیشتر به زنان گیر بدهد بیشتر مورد احترام همقطاران خود می گردد. و این نشان می دهد در فهم اینها از اسلام حساسیت نسبت به زنان از بالاترین مراتب دینداری است و شاید از ایمان به خدا هم بالاتر باشد. وگرنه اینکه جوانان فوج فوج کشور را ترک می کنند و از اسلام دلزده شده اند آیا کک آقای علی سعیدی شاهرودی می جنبد؟ ایمان به خدا برای امثال او ارزش خود را از دست داده و جای خود را به سرکوب و تحقیر زنان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *