عذرخواهی عجیب ابی پس از هجمه ایرانی ها ؛ خلیج فارس موضوع اصلی بود!

عذرخواهی ابی ، او همچنین افزود این سخنش که آدم سیاسی نیست اشتباه بوده و نباید آن را با بیان می‌کرد، ابی از طرفدارانش خواست به خاطر این اشتباه او را ببخشند.

خواننده لس‌آنجلسی که نوروز امسال علنا اعلام کرد بخاطر برگزاری کنسرت در کشورهای عربی آهنگ خلیج فارسش را نمی‌خواند. در ادامه با خبر ابی عذرخواهی همراه فیگار بمانید.

عذرخواهی ابی

عذرخواهی عجیب ابی

عذرخواهی ابی
عذرخواهی عجیب ابی, ابی عذرخواهی

عذرخواهی ابی خلیج فارس

حالا بعد کسب دلارها و به منظور تضمین کنسرت‌های بعدی با انتشار یک پیام ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از طرفدارانش خواست او را ببخشند.

ابی در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار ایندیپندنت فارسی در پاسخ به دلیل اجرا نکردن ترانه خلیج فارس در کشورهای منطقه مثل امارات، با اشاره به این موضوع که «من خواننده هستم و سیاسی نیستم» گفته بود: «مسئله خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و امارات و چند کشور دیگر است و من به عنوان یک هنرمند به خودم اجازه دخالت در این موضوع را نمی‌دهم!»

او در ادامه درباره ی علت خودداری اش از اجرای قطعه «خلیج فارس» در کشورهای عربی گفت از آنجایی که امکان دیدار با مخاطبانش در ایران را ندارد و مجبور است کنسرت های خود را در کشورهای همسایه ی ایران برگزار کند، سال‌ ها پیش تصمیم گرفت برای آنکه دیدار با مخاطبانش میسر شود، به قوانین این کشورها احترام بگذارد، اما نمی داند این تصمیم درست بوده یا غلط.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عذرخواهی ابی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *