محمد‌باقر‌ قالیباف از جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سابق مجلس شکایت می‌کند!

شکایت قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی از یک نماینده سابق مجلس، به‌دلیل انتشار مطلب کذب و تشویش اذهان عمومی، شکایت خواهد کرد.

نماینده پیشین مجلس نوشت؛ دادگاه علنی برگزار و به پرونده آقای قالیباف در شهرداری تهران و املاک نجومی و فایل صوتی نیز رسیدگی شود. در ادامه با خبر قالیباف جعفرزاده ایمن آبادی همراه فیگار بمانید.

شکایت قالیباف

جعفرزاده ایمن آبادی قالیباف

شکایت قالیباف
جعفرزاده ایمن آبادی قالیباف, شکایت قالیباف از جعفرزاده ایمن آبادی

شکایت قالیباف از جعفرزاده ایمن آبادی

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از یک نماینده سابق مجلس، به‌دلیل انتشار مطلب کذب و تشویش اذهان عمومی، شکایت خواهد کرد.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده پیشین مجلس در گفت‌وگویی ادعای دروغ یک فرد خارج نشین درباره خرید ملک در ترکیه توسط خانواده آقای قالیباف را در قالب یک مصاحبه تکرار کرده و با توجه به اینکه ادعای مطرح شده از پایه و اساس کذب است در این خصوص شکایتی تنظیم شده که در اسرع وقت در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

نماینده سابق مجلس : ظاهرا علاموه بر سیسمونی گیت دو واحد آپارتمان درترکیه بنام داماد قالیباف خریداری شده، آقای قالیباف بجای توضیح و عذرخواهی از من شکایت کرده! دادگاه علنی برگزار و به پرونده آقای قالیباف در شهرداری تهران و املاک نجومی و فایل صوتی نیز رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شکایت قالیباف سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *