زیرنویس فارسی قسمت دوم 365 روز ؛ 365 Days : This Day (2022)

قسمت دوم این فیلم ۳۶۵ روز: امروز ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ از نتفلیکس منتشر  شد. با نوشتار زیرنویس فارسی قسمت دوم 365 روز همراه ما بمانید.

۳۶۵ روز فیلمی در ژانر درام عاشقانه (بهترین فیلم های عاشقانه 2022) و با زمینه شهوانی، به کارگردانی باربارا بیاوشاواس و توماس مندس محصول ۲۰۲۰ کشور لهستان (بهترین فیلم های لهستان 2022 و 2021) است. دنباله این فیلم ۳۶۵ روز: امروز در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ از نتفلیکس اکران شد.

دانلود قسمت سوم فیلم 365 روز از تلگرام

زیرنویس فارسی قسمت دوم 365 روز

365 Days : This Day (2022)

این فیلم را بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ بلانکا لیپیچسکا (Blanka Lipińska) ساخته‌اند، که یک سه‌گانه است. در این فیلم آنا-ماریا سیکلوکا و میکه‌له مورونه بازی می‌کنند. این فیلم در ۷ فوریه ۲۰۲۰ در لهستان به روی پرده رفت و سپس در نتفلیکس (بهترین فیلم های نتفلیکس 2022) پخش شد و در سطح جهانی محبوبیت به‌دست‌آورد.

گرچه بیشترین بازدیدکننده از نتفلیکس را داشته‌است از جمله در آلمان، فرانسه، لیتوانی، سوئیس، هلند، بلژیک، ترکیه، پاکستان، سوئد، اتریش، جمهوری چک، یونان، رومانی، آفریقای جنوبی، پرتغال، هند، امارات متحده عربی (بهترین فیلم های عربی نتفلیکس)، انگلیس، موریس، کانادا، اسرائیل و ایالات متحده.  و با پنجاه سایه‌های خاکستری به موازات هم قرار گرفته‌اند. با این حال، برای عاشقانه جلوه دادن آدم‌ربایی مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

نقد فیلم 365 Days (۳۶۵ روز) ؛ عشق به قیمت 365 روز

تارنمای ورایتی این فیلم را سراپا افتضاح، قابل اعتراض و ماراتون مرزیدن لهستانی گاه خنده‌آور دانسته‌است. منتقد مجله کازموپولیتن این فیلم را «بدترین چیزی که تا کنون دیده‌ام» نامیده و گفتگوهای ملالت انگیز، ایجاد شخصیت‌های ضعیف و صحنه‌های جنسی غیرجذاب آن را برجسته کرده‌است.

از سری مقاله‌هایی که در راستای فیلم 365 روز نوشته شده است:

بازیگران

  • آنا-ماریا سیکلوکا در نقش لورا بیل
  • میکه‌له مورونه در نقش دون ماسیمو تورریکلی
  • اوتار سارالیدز در نقش دومنیکو
  • مگدالنا لامپارسا در نقش اولگا
  • ناتاشا اورباینسکا در نقش آنا
  • گراژینا شاپوووفسکا در نقش مادر لورا
  • جیانی پاریسی در نقش پدر ماسیمو
  • ماتئوس اسوفسکی در نقش مارتین
  • بلانکا لیپیچسکا در نقش عروس

زیرنویس فارسی قسمت دوم 365 روز

01. 365.Days.2.2022.720p.WEB-DL.FA

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زیرنویس فارسی قسمت دوم 365 روز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “زیرنویس فارسی قسمت دوم 365 روز ؛ 365 Days : This Day (2022)

  1. میخوان بخوابن شروع میکنند بیدار میشن شروع میکنند قبل غذا و بعد غذا مشغول میشن قبل … باز بعد … در هر حال دو نفرشون توی هم لولیدن….نمیدونم این کمر رو از کجا میارن….به جای این فیلم تام و جری نگاه کنی بردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *