مسمومیت غذایی 38 نفر دانشجو این بار در خوابگاه دانشگاه امام صادق!

رئیس اورژانس تهران گفت: 38 دانشجو در خوابگاه شماره یک دانشگاه امام صادق دچار مسمومیت غذایی شده اند، چند روز پیش هم این اتفاق برای دانشگاه فرهنگیان افتاد.

یحیی صالح طبری گفت: در خوابگاه شماره یک دانشگاه امام صادق در محدوده بلوار خوردین 38 نفر دچار مسمومیت غذایی شده اند. در ادامه با خبر مسمومیت در دانشگاه امام صادق همراه فیگار بمانید.

دانشگاه امام صادق

مسمومیت دانشجویان دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام صادق
مسمومیت دانشگاه امام صادق, مسمومیت در دانشگاه امام صادق

مسمومیت دانشگاه امام صادق

دکتر سید محمد صادق کاظمی در گفت و گویی اظهار کرد: شب گذشته در خوابگاه شماره یک دانشگاه امام صادق(ع) تعداد 39 نفر از دانشجویان دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.

هفت نفر به بیمارستان حضرت رسول، چهار نفر به بیمارستان امام خمینی، 16 نفر به بیمارستان شریعتی، شش نفر به بیمارستان لقمان و پنج نفر به بیمارستان فیروزگر منتقل شده اند.

رئیس اورژانس تهران گفت: بر اثر بروز این حادثه هفت دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانشگاه امام صادق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *