مهدی طارمی داماد می‌شود ؛ همسر طارمی ستاره فوتبال ایران کیست؟

عروسی مهدی طارمی ، ستاره تیم پورتو و تیم ملی ایران به جرگه متاهلین پیوست و به زودی مراسم عروسی خود را در ایران برگزار خواهد کرد.

مراسم عروسی مهدی طارمی ستاره تیم پورتو و تیم ملی ایران به زودی برگزار می‌شود. در ادامه با خبر ازدواج مهدی طارمی همراه فیگار بمانید.

عروسی مهدی طارمی

همسر مهدی طارمی

عروسی مهدی طارمی
ازدواج مهدی طارمی, همسر مهدی طارمی کیست

مهدی طارمی بعد از حضور در پرتغال به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد پیشرفت کند، باید به زندگی مجردی خود پایان دهد. بنابراین او با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد.

همسر مهدی طارمی کیست ؟

هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه به دستمان نرسیده ولی همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته پس از گلزنی حرف P را نشان می دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.

طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. خبر رسیده او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عروسی مهدی طارمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *