کنسرت همایون شجریان ؛ همایون شجریان با «سیاوش» در تهران کنسرت می‌دهد

تور کنسرت‌های گروه موسیقی «سیاوش» به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان از اوایل تابستان سال جاری در منطقه تهران آغاز می‌شود.

گروه موسیقی «سیاوش» به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان که از اواخر اسفند سال گذشته مجدداً فعالیت‌های خود را در عرصه اجراهای زنده با برگزاری تور کنسرت‌های اروپایی شروع کرده است. در ادامه با خبر کنسرت همایون شجریان و سیاوش همراه فیگار بمانید.

همایون شجریان

کنسرت همایون شجریان

همایون شجریان
کنسرت همایون شجریان در تهران, کنسرت همایون شجریان و سیاوش

کنسرت همایون شجریان در تهران

گروه موسیقی «سیاوش» به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان که از اواخر اسفند ماه سال گذشته مجدداً فعالیت‌های خود را در عرصه اجراهای زنده با برگزاری تور کنسرت‌های اروپایی در کشورهای بلژیک، هلند، فرانسه و امارات آغاز کرده بود، از تیرماه سال جاری در تهران روی صحنه می‌روند.

همایون شجریان در تازه‌ترین مطلب منتشر شده خود در فضای مجازی نوشته است: «به اطلاع دوستان و عزیزانی که پس از اعلام نشست خبری آلبوم گاه فراموشی جویای کنسرت تهران بودند می‌رسانم که این اجراها از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد. جزییات دقیق و تاریخ نهایی شده به همراه مشخصات سایت تهیه بلیت در چند روز آینده به سمع و نظرتان خواهد رسید»

گروه «سیاوش» به سرپرستی همایون شجریان از جمله مجموعه‌های شناخته شده موسیقی ایرانی طی سال‌های گذشته است که در سالهای آغازین دهه 90 اجراها و برنامه‌های زنده زیادی را پیش روی مخاطبان قرار دادند که از آن جمله می‌توان به مجموعه کنسرت‌های «آیینه ها» به آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری اشاره کرد. کنسرت‌هایی که در زمان اجرای خود با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران و علاقه مندان مواجه شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همایون شجریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *