استقبال بی نظیر از نخستین کنسرت «گرشا رضایی» در شهر همدان!

کنسرت گرشا رضایی در همدان با استقبال بی نظیر مردم این شهر روبرو شد به طوریکه در کمتر از یک ساعت تمام بلیت ها به صورت اینترنتی و حضوری به فروش رسید.

گرشا رضایی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان برای نخستین بار برای همدانی ها کنسرت اجرا می کند. در ادامه با خبر کنسرت گرشا رضایی همدان همراه فیگار بمانید.

کنسرت گرشا رضایی

بلیط کنسرت گرشا رضایی

کنسرت گرشا رضایی
کنسرت گرشا رضایی همدان, کنسرت گرشا رضایی در همدان

کنسرت گرشا رضایی در همدان

گرشا رضایی  دوشنبه 23 خردادماه در سه سانس در سالن مجتمع بوعلی سینا به روی صحنه می‌رود که سانس نخست در ساعت 15:30، سانس دوم ساعت 18 و سانس سوم ساعت 21 خواهد بود.

این کنسرت به عنوان کنسرت پساکرونا با استقبال بی نظیر مردم همدان روبرو شد به طوریکه در کمتر از یک ساعت تمام بلیت ها به صورت اینترنتی و حضوری به فروش رسید! استقبال مردم فرهنگ‌دوست همدان از چنین کنسرت‌هایی نیازمند آن است که مسئولان حوزه فرهنگ و هنر با همکاری و ممارست بیشتر نسبت به برگزاری اینگونه برنامه‌ها گام بردارند.

کنسرت گرشا رضایی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنسرت گرشا رضایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *