مراسم خاکسپاری افسانه محمدی ؛ افسانه محمدی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد

مراسم تشییع و خاکسپاری افسانه محمدی ، هنرمند فقید رادیو نمایش، جمعه بیستم خرداد ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

این هنرمند چهارشنبه 18 خرداد براثر ابتلا به بیماری درگذشت. در ادامه با خبر افسانه محمدی درگذشت همراه فیگار بمانید.

مراسم تشییع و خاکسپاری افسانه محمدی

مراسم تشییع افسانه محمدی

تشییع و خاکسپاری افسانه محمدی
مراسم تشییع افسانه محمدی, خاکسپاری افسانه محمدی

خاکسپاری افسانه محمدی

زنده‌یاد افسانه محمدی متولد 22 اسفند 1339 و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای تهران بود. او سال‌ها به عنوان نویسنده، گوینده، مترجم و بازیگر در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش به فعالیت مشغول بود.

در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد افسانه محمدی، خانواده او و تعداد زیادی از هنرمندان تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون همچون بیوک میرزایی، محمد رحمانیان، رامین پورایمان، مجید حمزه، میکائیل شهرستانی، علی حاجی نوروزی، شهین نجف‌زاده، صفا آقاجانی، خسرو احمدی، هرمز سیرتی، نازنین مهیمنی و … حضور داشتند.

مراسم سوم و هفتم زنده‌یاد افسانه محمدی، روز یکشنبه، 22 خرداد از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد الزهرا واقع در شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان هرمزان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تشییع و خاکسپاری افسانه محمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *