مادر شوهر بریتنی اسپیرز ؛ از فضولی تا ماجرای عاملِ سوم + عکس

مادر شوهر بریتنی اسپیرز بعد از آن عروسی حاشیه‌ساز این روزها شده است تیتر یک رسانه‌های داخلی و خارجی. با نوشتار مادر شوهر بریتنی اسپیرز همراه با ما بمانید.

مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز کار دستش داد. درواقع فضولی مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز در زندگی عروسش خبرساز شده است.

مادر شوهر بریتنی اسپیرز

از فضولی تا ماجرای عاملِ سوم!

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز (عروسی سام اصغری و بریتنی) خواننده مشهور پاپ 40 ساله با سام اصغری مدل 28 ساله ایرانی با حاشیه‌های زیادی برگزار شد. سام اصغری متولد تهران است که در سنین کم به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد.

این زوج در سال ۲۰۱۶ در ضبط موزیک ویدئوی «مهمانی دخترانه» همدیگر را ملاقات کردند. سام اصغری ۲۷ ساله مربی پرورش اندام و بازیگر و ایرانی تبار است.

انتشار تصاویر مادر سام اصغری همواره توجه کاربران را جلب کرده است. در مراسم عروسی نیز جوانی مادر سام اصغری و فاصله سنی کم او با بریتنی که باعث شده است او در برخی از عکس ها جوان تر از عروس خود به نظر برسد! همین مساله این روزها به سوژه داغ کاربران مجازی تبدیل شده است.

مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز

مادر همسر بریتنی اسپیرز, مادر سام اصغری, مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز, عکس مادر سام اصغری
مادر همسر بریتنی اسپیرز, مادر سام اصغری, مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز, عکس مادر سام اصغری

مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز

عکس مادر سام اصغری
عکس مادر سام اصغری

مادر سام اصغری فاطیما نام دارد و پدرش در زمینه تجارت طلا فعالیت می‌کند. عکس بالا بیشترین بازخورد را میان کاربران ایرانی داشته است. آنها با انتشار این عکس نوشته اند کی فکرشو می‌کرد مدونا پشت سر خواهر و مادر یک ایرانی توی عروسی بشینه!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مادر شوهر بریتنی اسپیرز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “مادر شوهر بریتنی اسپیرز ؛ از فضولی تا ماجرای عاملِ سوم + عکس

  1. بخدا یه ماهه همش سام اصغری بریتنی اسپیرز من که دیگه خسته شدم🤕
    اگه خودشون بفهمن میگن خدایا توبه
    ینی سرمو ره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *