تجمع کشف حجاب بلوار چمران ؛ عوامل برگزاری تجمع هنجارشکن بلوار چمران تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند!

فیلم منتشر شده از تجمع نوجوانان و کشف حجاب دخترهای دهه هشتادی و نودی در بلوار شهید چمران شیراز به یکی از ویدیوهای پربازدید اینستاگرام تبدیل شد.

رییس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری تجمع هنجارشکن بلوار چمران شیراز را صادر کرد. در ادامه با خبر کشف حجاب شیراز همراه فیگار بمانید.

کشف حجاب دخترهای دهه هشتادی

کشف حجاب بلوار چمران

کشف حجاب دخترهای دهه هشتادی
کشف حجاب بلوار چمران, کشف حجاب اسکیت سواران

کشف حجاب اسکیت سواران

در پی انتشار ویدئو هنجارشکنی جمعی از اسکیت‌سواران در شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه این اقدامات ساختارشکن هویت مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) و وجهه فرهنگی شیراز را خدشه‌دار می کند به دادستان مرکز استان تأکید کرد: ضمن تشکیل پرونده عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

گفتنی است در پی دستور رئیس کل دادگستری استان فارس دادستان شیراز از تشکیل پرونده در این خصوص و تحقیق از تعدادی از شرکت کنندگان در تجمع خبر داد.

سیدمصطفی بحرینی افزود: 5 نفر از عوامل اصلی که تمامی آن‌ها از دست‌اندرکاران این مراسم بوده‌اند پس از شناسایی بازداشت شدند و هیچ‌کدام از نوجوانان شرکت‌کننده در این مراسم در بازداشت نیستند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *