تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days + [دانلود قسمت سوم فیلم 365 روز]

تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days از آن دسته از خبرهایی است که بسیاری از طرفداران این سه گانه پیگیرش هستند.

فیلم 365 روز که در ژوئن 2020 منتشر شد، موفقیت بزرگی برای نتفلیکس بود. این فیلم مستقیماً به رتبه اول رفت و آنقدر موفق بود که طرفداران بلافاصله درخواست قسمت دوم فیلم 365 روز را کردند. این فیلم به عنوان اولین فیلم اروتیک نتفلیکس از کشور لهستان بود.

تاریخ انتشار 365 روز 3 19 آگوست مورخه 28 مرداد است.

دانلود قسمت سوم فیلم 365 روز از تلگرام

تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days

  • زمان پخش 365 روز 3
تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days
تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days

داستان این فیلم اینگونه است که یک زن جوان اهل ورشو به نام لورا بیل (آنا ماریا سیکلوکا) با دوست پسر و دوستانش در ایتالیا در تعطیلات است. او که از دوست پسرش مارتین بی حوصله است، چشم ماسیمو، یک مرد سیسیلی مسلط را به خود جلب می‌کند که همچنین رئیس خانواده جنایتکاران توریچلی است.

چیزی که او نمی‌داند این است که دون ماسیمو توریچلی (میشل مورونه) پنج سال قبل او را در ساحل دیده و از آن زمان به دنبال او بوده است. بنابراین پس از اینکه بالاخره دوباره او را دید، او را می‌رباید و قصد دارد او را به مدت 365 روز به عنوان زندانی نگه دارد به این امید که عاشق او شود.

بیشتر بخوانید:

اما این یک فیلم عاشقانه نیست. بلکه فیلمی است که کمتر درباره عاشق شدن و بیشتر درباره سندروم استکهلم است زیرا مطمئناً لورا در نهایت عاشق ماسیمو می‌شود.

365 روز: این روز

زمان پخش قسمت سوم 365 Days, تاریخ انتشار قسمت 3 365 Days
زمان پخش قسمت سوم 365 Days, تاریخ انتشار قسمت 3 365 Days

365 Days This Day توسط نتفلیکس در آوریل 2022 منتشر شد. ما می‌بینیم که لورا جان سالم به در برده، اما متأسفانه کودک زنده نمانده است. با وجود ناراحتی بسیار زیاد، او در ابتدای فیلم با ماسیمو ازدواج کرد. اما راه رسیدن به عشق واقعی هموار نیست و به زودی لورا احساس انزوایی کرد که با همسر یک رئیس مافیا جریان موازی پیدا می‌کند.

تاریخ انتشار 365 روز دوم در نتفلیکس

زمان پخش قسمت سوم 365 Days, تاریخ انتشار قسمت 3 365 Days
زمان پخش قسمت سوم 365 Days, تاریخ انتشار قسمت 3 365 Days

خبر خوب این است که فیلم 365 روز و 365 Days This Day بر اساس یک سه گانه از رمان‌های نویسنده لهستانی Blanka Lipinska هستند و به همین ترتیب داستان با یک قسمت دیگر ادامه می‌یابد. از آنجایی که فیلم‌های دوم و سوم پشت سر هم ساخته شده‌اند، قطعاً یک نتیجه را دریافت خواهیم کرد؛ آن نتیجه این است که در 365 روز 3 داستان لورا بیل و ماسیمو توریچلی تا انتها ادامه دارد.

تاریخ انتشار 365 روز 3 19 آگوست مورخه 28 مرداد است.

365 روز 3 – چه اتفاقی می‌افتد؟

چیزی که می‌دانیم این است که فیلم سوم آنا ماریا سیکلوکا و میشل مورونه را در نقش لورا و ماسیمو بازمی‌گرداند.

سیمونه سوسینا در نقش ناچو بازخواهد گشت و ماگدالنا لامپارسکا و اوتار سارالیدزه نیز در نقش اولگا BFF لورا و دومینیکو، دست راست ماسیمو، باز خواهند گشت.

بازیگران 365 روز 3

  • میشل مورونه در نقش دون ماسیمو توریچلی
  • آنا ماریا سیکلوکا به عنوان لورا بیل
  • برونیسلاو وروتسلاوسکی به عنوان ماریو، بخشی از خانواده مافیای ماسیمو
  • اوتار سارالیدزه در نقش دومنیکو، یکی دیگر از مافیوزهای ماسیمو
  • ماگدالنا لامپارسکا به عنوان اولگا، دوست لورا
  • ناتاسا اوربانسکا به عنوان آنا، دوست دختر سابق ماسیمو
  • گرازینا ساپولوسکا به عنوان کلارا بیل، مادر لورا
  • توماس استاکینگر به عنوان توماس بیل، پدر لورا
  • جیانی پاریسی به عنوان پدر ماسیمو
  • ماتئوش Łasowski به عنوان مارتین، دوست پسر سابق لورا
  • بلانکا لیپینسکا به عنوان یک عروس و همچنین نویسنده اصلی کتاب ها.
  • سیمون سوزینا در نقش مارسلو ناچوماتوس، یک شخصیت جدید برای 365 روز 2

کمی نقد

گرچه بیشترین بازدیدکننده از نتفلیکس را داشته‌است از جمله در آلمان، فرانسه، لیتوانی، سوئیس، هلند، بلژیک، ترکیه، پاکستان، سوئد، اتریش، جمهوری چک، یونان، رومانی، آفریقای جنوبی، پرتغال، هند، امارات متحده عربی، انگلیس، موریس، کانادا، اسرائیل و ایالات متحده. و با پنجاه سایه‌های خاکستری به موازات هم قرار گرفته‌اند.

با این حال، برای عاشقانه جلوه دادن آدم‌ربایی مورد انتقاد قرار گرفته‌است. تارنمای ورایتی این فیلم را سراپا افتضاح، قابل اعتراض و ماراتون مرزیدن لهستانی گاه خنده‌آور دانسته‌است. منتقد مجله کاسموپولیتن این فیلم را «بدترین چیزی که تا کنون دیده‌ام» نامیده و گفتگوهای ملالت انگیز، ایجاد شخصیت‌های ضعیف و صحنه‌های جنسی غیرجذاب آن را برجسته کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *