بیوگرافی رایحه ربیعی و نسبتش با عفت نوبری چیست؟ [+عکس و فیلم]

امر به معروف رایحه ربیعی در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

پیگیری از مسوولان حاکی از آن است که عامل این هتاکی بعد از انتشار فیلم بازداشت شده اند. در ادامه با خبر اینستاگرام رایحه ربیعی همراه فیگار بمانید.

رایحه ربیعی در اتوبوس

نسبتش با عفت نوبری چیست؟

رایحه ربیعی در اتوبوس
رایحه ربیعی کیست, رایحه ربیعی اینستاگرام, اینستاگرام رایحه ربیعی

رایحه ربیعی کیست ؟

بر اساس تصویر منتشره در فضای مجازی رایحه ربیعی دختر چادری پیش از آنکه در اتوبوس بی آر تی با سپیده رشنو که مشخص شد از عوامل منافقین و ضد دین در ایران بوده درگیر شود، در نمایشگاه کتاب به برخی افراد بی حجاب تذکر داده بود. برخی منابع مجازی عفت نوبری استاد ادبیات را مادر رایحه ربیعی و فردی به نام رضا ربیعی را پدر او معرفی کرده اند.

طبق پیگیری ها، ما موفق به یافتن پیج اینستاگرام خانم رایحه ربیعی امر به معروف در اتوبوس نشدیم.  از شما عزیزان میخواهیم درصورتی که پیج اینستاگرام این خانم شجاع را بلد هستید، زیر همین پست با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید.

ویدئوی درگیری سپیده رشنو در اتوبوس را ببینید:

بیوگرافی سپیده رشنو در یک نگاه

  • زادهٔ ۱۳۷۳
  • ملیت ایرانی
  • پیشه نویسنده روزنامه‌نگار ویراستار
  • شناخته‌شده برای اعتراض به حجاب اجباری

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رایحه ربیعی در اتوبوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


9 thoughts on “بیوگرافی رایحه ربیعی و نسبتش با عفت نوبری چیست؟ [+عکس و فیلم]

  1. من آدرس را میدم شهر نوی قدیم محله گمرک این جنده ربیعی از اونجا اومده چون ی حروم لقمه مثل خودتون.ولی سپیده زینب زمانه است چون به چشم دیدیم یزیدیان با این دختر مسلمان چه کردند نه زینب قصه های تخیلی شما بی شرفهای حرام لقمه

  2. چه قیاس عجیبی!!! «زینب زمان»!!!
    زینب بخاطر اینکه حجابش از دست نره از مردمی که به تماشای اسرای کربلا اومده بودن روسری و رو بنده می طلبد،
    اونوقت سپیده خانم روسری از سر برمیداره تا کشف حجاب کنه و با آبروی سیاسی کشورش توی سطح بین‌الملل بازی کند!!!!

  3. عزیزم من یک سگ دارم که نژاد نداره از خیابون آوردم و ازش نگه داری کردم چون وسواس دارم بهش یاد دادم لیس نزنه و به هیچ عنوان گاز نمیگیره تو قرن ۲۱ که حتی سگ ها هم متمدن شدن و گاز نمیگیرن شما هنوز گاز میگیری؟؟؟؟ خیلی خیلی هاری یه پوزبند برای دهنت بخر مردم امنیت داشته باشن

  4. همه چی به ژنتیک و فیزیولوژیک برمیگرده شباهت های بسیاری از لحاظ نحوه زیست تمام Homo erectus (راست قامت) گونه رایحه ربیعی و هم خانواده هاشون به نئاندرتال هاست به نظرم ژنوم نیاندرتال در این افراد سلطه گری می‌کنه .
    این مشکل نه تنها برای خودشون بلکه برای جامعه بشری هوشمند خطرناک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *