تاریخ اکران فیلم Laal Singh Chaddha + [نخستین تریلر رسمی فیلم]

تاریخ اکران فیلم Laal Singh Chaddha مشخص شد. همزمان با نزدیک شدن به اکران این فیلم جذاب، تریلی از این فیلم با بازی عامر خان پخش شد.

با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم Laal Singh Chaddha، تریلری از این فیلم پخش شده است. در ادامه با جزئیات خبر اکران این فیلم جذاب همراه ما باشید.

تاریخ اکران فیلم Laal Singh Chaddha

تریلر فیلم Laal Singh Chaddha

تاریخ اکران فیلم Laal Singh Chaddha
تاریخ اکران فیلم Laal Singh Chaddha

لال سینگ چادا Laal Singh Chaddha یک فیلم کمدی-درام هندی به کارگردانی ادوایت چاندان با بازی عامر خان که قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. این فیلم بازسازی رسمی از فیلم آمریکایی فارست گامپ (۱۹۹۴) محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


فیم هندی لال سینگ چادا

فیلم لال سینگ چادا نسخه ریمیک هندی فیلم Forrest Gump می باشد. ادوایت چاندان وظیفه کارگردانی را برعهده داشته است. لازم به ذکر است که این اثر در بیش از 100 لوکیشن در اطراف هند فیلمبرداری شده است. عامر خان علاوه بر بازی از تهیه کنندگان این فیلم نیز می باشد.

فیلم Laal Singh Chaddha در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۰ بروی پرده های سینما خواهد رفت.

  • کارگردان: ادوایت چاندان
  • تهیه‌کنندگان: عامر خان، کیران رائو، جیوتی دشپنده
  • فیلمنامه‌نویس: آتول کولکارنی
  • تاریخ‌ انتشار: ۱۱ اوت ۲۰۲۲
  • کشور: هند
  • زبان: هندی
  • بازیگران: عامر خان در نقش لال سینگ چاددا، کارینا کاپور، ویجی ستوپاتی، مونا سینگ، پانکاج تریپاتی، ماناو گویل ، شاهرخ خان (چهره ویژه)

تیزر فیلم لال سینگ چادا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران فیلم Laal Singh Chaddha سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *