تصاویر جدید خاوری در کانادا ؛ تصاویر جدید خاوری در کانادا با شلوارک + [عکس و فیلم]

عکس از آقای محمود خاوری با شلوارک و صلیب به گردن در کانادا که به تازگی در مرداد ۱۴۰۱ منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید. تصاویر جدید خاوری در کانادا.

در این عکس و فیلم استایل محمود خاوری با شلوارک و صلیب به گردن را مشاهده می‌کنید که در کانادا حضور دارد.در ادامه با خبر محمود خاوری در کانادا با فیگار بمانید.

تصاویر جدید خاوری در کانادا

عکس‌های جدید محمود خاوری با شلوارک در کانادا

تصویر محمود خاوری در کانادا
عکس محمود خاوری با شلوارک در کانادا مرداد ۱۴۰۱

محمود خاوری ( زاده ۵ خرداد ۱۳۳۱) مدیر عامل سابق بانک ملی ایران و متهم اصلی پرونده اختلاس ۳میلیارد تومانی است. او در مهر ۱۳۹۰ به بهانه «مشکلات عصبی حادث شده و بیماری مزمن» از مقام خود استعفا داد و به کشور کانادا که تابعیت آن را دارا بود‍‍ گریخت.

خاوری توسط دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی ایران به اتهام اختلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال حبس محکوم شده است. نام خاوری برای مدتی در لیست افراد تحت تعقیب اینترپل وجود داشت ولی از اواسط مهر ۱۳۹۵ خورشیدی نام وی به عنوان یک شخص در حال تعقیب در وب‌سایت اینترپل مشاهده نمی‌شود.

اخیرا در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ گزارشی از او در شبکه‌های مجازی انتشار یافته که با شلوارک و یک بلوز فیروزه‌ای دیده شده. در ادامه با فیگار همراه باشید.

عکس محمود خاوری در کانادا

خاوری سال ها پیش از خروج دائمی از ایران به سرمایه گذاری در زمینه ساختمان سازی در کانادا پرداخته بود و در سال ۲۰۰۵ میلادی توانسته بود که تابعیت کانادا را نیز بگیرد. خانواده او نیز حداقل از سال ۲۰۰۱ میلادی در تورنتو مالک چندین ملک بوده‌اند.

پسرش نیز ریاست یک آژانس مسافرتیِ اکنون منحل شده را بر عهده داشته است. خاوری هفت روز پس از خروج دائمی از ایران و ورود به خاک کانادا وام خانه ۳ میلیارد دلاری خود را بازپرداخت و آن را به دخترش پرندیس انتقال داد.

فبلم محمود خاوری در کانادا

در قسمت زیر ویدئوی منتشر شده از محمود خاوری در کانادا را مشاهده خواهید کرد… با فیگار همراه باشید..

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمود خاوری در کانادا سپاس گزار هستیم. حتما مارا با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و به علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط بر آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهم‌ترین فیلم‌های ژانر های مختلف و خلاصه نقد و بررسی های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *