موتور سواری شهره لرستانی ؛ حاشیه‌سازی بازیگری که جدیداً مرد شد

در چند ساعت گذشته عکس مازیار لرستانی در حال موتورسواری بعد از تغییر جنسیت منتشر شد. با ما همراه باشید تا به خبر موتور سواری شهره لرستانی بپردازیم.

شما می‌توانید تصویر مازیار لرستانی در حال موتور سواری را در نوشتار زیر تماشا کنید، و از جزئیات موتور سواری شهره لرستانی مطلع شوید.

موتور سواری شهره لرستانی

  • حاشیه‌سازی بازیگری که جدیداً مرد شد

همانطور که تیتر خبر نشان می‌دهد، این بازیگر که جدیداً هم با خبر عوض کردن جنسیت‌اش بر سر زبان‌ها افتاده بود و حواشی را نیز به همراه خود داشت، در چند ساعت اخیر عکسی مبنی بر موتور سواری‌اش منتشر کرد.

موتور سواری شهره لرستانی
تصویر مازیار لرستانی بر روی موتور

شهره لرستانی، یکی بازیگران با سابقه‌ی سینما و تلویزیون ایران می‌باشد که به تازگی اخباری مبنی بر تغییر جنسیت‌اش را علنی کرد، و اسم خود را به مازیار تغییر داد. او در چند ساعت گذشته، تصویری از خودش در فضای مجازی منتشر کرد که از علاقه‌ی او به موتور سواری خبر می‌دهد.

اخبار بیشتر:

موتور سواری شهره لرستانی
مازیار لرستانی در حال موتور سواری

تصویر مازیار لرستانی بر روی موتور نشان می‌دهد که در آینده‌ای نه چندان دور، موتور سواری مازیار لرستانی را خواهیم دید. پیش از این نیز، این بازیگر اعلام کرده بود که در ایران خواهد ماند و با تمامی محدودیت‌ها خواهد جنگید.

فیلم کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

 

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار موتور سواری شهره لرستانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *